SLEEPYHEAD

Halla! I går var det kjempe koselig hos Nathalie, og gud som jeg fikk hakeslepp. Denne jenta har fått seg et kjempe fint hus. Det var så koselig å se igjen Camilla og Nathalie. Vi drar til Tyrkia sammen nesten hvert år. Koste oss med snadder, drikke og musikk. Så dro jeg, Martine og Kinga til Martin. Hva skulle vi gjort uten gps kart…. Hahaha! Fikk hakeslepp da jeg så det var 0 grader ute. Jeg vil ha sommer!!

Nå holder jeg på å fikse meg til familiemiddagen som jeg helt hadde glemt vi skulle på i dag, flinke meg. Jeg er veldig trøtt nå så dette skal jo bli artig. Får håpe maten på resturanten er meget god da, hehe.


Martine og Kinga godjentene mine.

Love you.

Beste jenta du.

Smell leggah. På vei til Martin!

Hva syns du om bildene ?
Har du vært på familiemiddag i ferien ?

– Vi snakkes ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg