Hey fans!!!

Hola!!! Nå sitter jeg her og leker super blogger.. ( trenger egetlig ikke leke, for jeg vet at jeg er og kommer til og bli den nye tcmn <3) hehe, jeg er en slik en skøyer. næt. 
Men joooo, siden jeg har  fått sjangsen til og bloggrape padde, tar jeg jo seffern sjangsen, og jeg vet dere har ventet lenge på dette. eller ikke.

Men jeg er altså Malin ( haha, det er så stygt det, når liksom noen sier ” hvem er du?” så svarer man bare navnet, jeg mener, man vet ikke så veldig mye mer om personen av og vite navnet, man er ikke blind så man ser vell hvem man snakker med.) care.  Jeg er madde sin super awesome kusine da, liksom, den kuleste i familien ogsånt! kødda, det er mommo – YOU ROCK.  Men siden jeg sitter her og er drit fornøyd med livet ( grunnen er mat<3) så vil jeg øsnke alle en SUPER DRIT FANTASTISK ULTRA AWESOME HELG !! 
 

this is me :PpPpPpPpPpP hello, call me

PEACE OUT.
 

 

5 kommentarer

Siste innlegg