DAGENS OUTFIT 17.OKT.11

Promoe – Colgate White

Halla! Jeg, Seb, Jenny og Andreas gjorde en morsom ting i media timen i dag. Fikk en oppgave hvor vi skulle intervjue folk angående facebook, så intervjuet jeg disse god jentene som står bak denne bloggen HER. Kommer til å bli så mye klipp og redigering ettersom jeg faila hardcore flere ganger med spørsmålene og fordi jeg døde av latter. People say smile to the camera, I laughed. Hardcore, totally.

Jeg har blitt veldig dilla på vester etter jeg forelsket meg i en vestejakke på junkyard. Skal så sykt kjøpe den etter jeg har hatt bursdag. Bare vent, det skjer. I mens koser jeg meg med å låne av Kinguzen min.


Vest Kinga sin Skjorte BikBok Bukse Gina Tricot Sko Laundry Skateboard sis sitt

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du outfiten min & hva slags klær er du dilla på for tiden ?

– Vi snakkes ! <3

27 kommentarer

Siste innlegg