HANGING OUT PARADISE

Halla! Jeg vet ikke helt hva det er med formen min, men i det siste har jeg hatt hodepine og vært utrolig sliten etter ingenting. Men nå er det slutt på klagingen og over til noe ordentlig deiligheter her. Ja, deg!


Tenk deg, det huset ser så laydback og kun avslappende ut…

… så BAAAM! Huset var kanskje ikke bare laydback? Men også sykt paradise.

Å ha sitt eget avkoblings sted og slappe av med sine venner i denne søte hytta.

Får jeg muligheten til å oppusse rommet mitt blir det seende slik ut. Sjekk surfebrettet på veggen!

Stuen var heller ikke så verst. Likte utsikten svært godt.

Syns treverk er ganske fint i hjem, en dag skal jeg få (kjøpe) dette kjøkkenet.

Okej, sjeeef å ha tv på badet og bare chille i badekaret.

Og for guttas skyld, må vi vel ha litt morsomheter i huset. He-he!

Hva syns du om bildene ?
Likte du noe & hva likte du best ?

– Vi snakkes ! <3

6 kommentarer

Siste innlegg