WOOOPSI

Coldplay ft Rihanna- Princess of China

God morgon kära läsara! Jeg har en dårlig nyhet til dere. Det har skjedd et eller annet med nettverket til Madde, så hun får ikke blogget. Derfor ba hun meg om å blogge litt mens hun er borte. Dette er da KINGA. Dere trodde sikkert at det var en super awesome jente, men så var det bare meg. Ja. Trist. Oppturen med det hele er at nettverket (antageligvis) er på plass på mandag. Pluss at vår kjære blogger får litt pause fra pcen. Hun er altfor avhengig. Jeg er garantert ikke like flink til å skrive som Madde, derfor gir jeg dere muligheten til å komme med forslag. Shoot!!


Det er tidlig på dagen og jeg har ikke orket å ta noen bilder. Shame on me. Bildet er tatt for over et år siden.

Hva vil DU at jeg skal blogge om? 
Kingz

 

11 kommentarer
    1. Hei, sykt kult bilde 🙂
      Er nok godt for Madde å ta en liten pause.
      Du kan blogge om gamle bilder som du har av Madde eller litt om det du driver på med 😉
      Lykke til..

    2. Skriv litt om deg selv! Synes du virker nokså awesome jeg! 😀 Eller om Madde og hennes nye kjæreste :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg