INSPIRIA SCIENCE CENTER

Halla! Jeg kommer på skolen ustelt og trøtt som et brød, haha brød er så slaskinger azz. Får vite at vi skal til Sarp på Inspiria Science Center. Først ble jeg ufornøyd fordi jeg hadde hørt det sugde og jeg var trøtt, men fyfasan så gøy det var der. Haha, herregud følte meg som en liten drittunge igjen da jeg gikk til de forskjellige apparatene. For en latterik og gøyal dag. Veldig glad for at jeg ikke droppa å bli med.


Malene, Anine og meg. Glade jentene på bussen.

Chillern in the hotspot <3<3<33<33<33

Iselin, Malene og meg. Ser ut som den verste drittungen.

Olaf, meg, Fredrik og Anine. Ser på noe sånn hjerne greier.

Suprise!! Føltes ut som vi var i Avatar syns nå jeg, hehe.

Jeg ble litt revet med, bare litt.

Tallsystem stafett, jeg ga opp så kom de som underviste timen og lærte meg det. Koselig gjort!!

Malene og en trøtt jente bak i der. Powernap på vei hjem da vett.

Hva syns du om bildene ?
Så ikke det gøy ut & har du vært på Inspiria ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg