IM A FUCKING WINNER BRO

Halla! Martine ringte meg nå nettopp og snakket litt før ho ga telefonen videre til Bjørn Erik bloggeren siden han også er på Studio S. Haha, han var jo drit koselig å snakke med. Plutselig sier han at jeg har vunnet 2 kino billetter til IN TIME!!! Passe digg ja. Ble evig glad for å vinne. Lett om jeg skal spandere en koselig kinodate på bestevennen min Kinga. Tusen takk, Bjørniii!!! Im a fucking winner bro, ayee.

Jeg har vært passe sløv i hele dag, frem til jeg hoppa i dusjen og fikk fikset meg til guttenmin kom en tur på besøk. Kjenner jeg gleder meg masse til å jobbe i kveld. Fått jobb på Lucky Luke puben!! Glæd mæ.


Dere ser vell at han ritarden der digger meg. He-he! Imsdal flaska tok all oppmerkomheten.

Hva syns dere om bildet ?
Vunnet en blogg konkurranse før & skal du se In Time filmen ?

– Vi snakkes ! <3

11 kommentarer

Siste innlegg