RANDOM FACTS ABOUT ME

Jeg hadde en periode hvor jeg digget å ta folk på øyevippene.
Jeg trodde aldri det ville bli meg og Didrik. Men det umulige ble mulig.
Jeg lager flere grimaser enn det jeg selv kan kontrollere, er derfor kalt gummitrynet.
Det er faktisk bare noen få som kaller meg gummitrynet, haha lmao.
Ikke våg å ring meg da jeg sover. Jeg sverger på potetene mine (som forresten er min favoritt mat) at jeg kan forveksles med å være drita hvis jeg snakker. Husker ingenting av samtalen senere.
Eplekake er så mye bedre uten de ekle eplene som er i.
Hvis det er mørkt i huset og jeg skal ned opp trappene I run for my life.
Jeg er smart, men anbefaler ikke å spraye parfyme i munnen. Føles ut som om tunga etser opp.
Kjeder jeg meg går jeg enten på badet og pusser tenna eller ned trappa og så opp igjen. Just for fun.
Hvis jeg kunne velge mellom å bli såret av en som betyr mye for meg eller bli påkjørt av en bil hadde jeg gått for bilen. Men d’oh, jeg elsker mat og er ikke random.
Jeg elsker den smerten i magen vennene mine gir meg da jeg ler for mye.

Hva syns du om bildet ?
Var det noe som du ikke visste om meg fra før & si en random ting om deg ?

– Vi snakkes ! <3

21 kommentarer

Siste innlegg