SUSHI DATE

Halla! Dro på sushi date med kjæresten i går. Det var utrolig interressant da det gjaldt fooden. Gruet meg en del til å smake på sushien, men det var faktisk godt!! Hadde det veldig koselig med Didjik pjusken i går. Fikk også bursdagsgaven min. Den toppet virkelig alt. Nemlig hans Mega Park hoodie og Majesty skis plakat. Lett om det er den nye favoritt genseren min og selfølgelig skal den plakaten henge ved sengen min. Tusen takk for gaven, Didjik. Hadde det veldig koselig, fyttikatta jeg er heldig.


Kjedet meg litt før Didrik kom.

Sæstepajet skal ut og spise sushi.

Glemte buksene sine han, din kylling med derp.

Bilde bevis på at jeg faktisk spiste sushi og var pr00 på de pinnene i max 1 minutt..

Hva syns du om bildene ?
Har du smakt eller liker du sushi ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg