STILIGE EFFEKTER PÅ BILDER

Halla! Tenkte jeg kunne skrive ett innlegg om hvor jeg redigerer bildene mine hen. Først, kan jeg fortelle dere at jeg tror ikke jeg har lagt ut noen bilder på bloggen min som jeg ikke har redigert. Elsker å redigere, det kan endre hele bildet med enda mer utstråling og mere farger. Jeg digger det! Jeg bruker for det meste PhotoScape 2, det er helt gratis og super enkelt å bruke. Jeg redigerer alltid bildene mine i film effekter der. Andre programmet jeg har begynt å redigere bildene mine  i finner du HER.

Begge redigerings-programmene er helt gratis!!! Veldig lett å forstå og utrolig morsomt. Tenkte at jeg kunne vise dere bilder før redigeringen deretter resultatet av bildene fra de to forskjellige redigerings-programmene så dere ser litt hvordan jeg redigerer bildene mine og hvor forskjell det faktisk blir.


PhotoScape2. Her har jeg brukt fargeglød og Velvia fra film effekter. Meg og Stine på bildet!

Pixlr-o-matic. Her har jeg brukt Tony effekten og Kryptonite. Didrik på bildet!

Pixlr-o-matic. Her har jeg brukt effekten Anne og Beep. Meg og iselin på bildet!

Pixlr-o-matic. Her har jeg brukt effekten Fred og Foggy. Meg, Tram og Ida på bildet!

Hva syns du om bildene ?
Bruker du disse redigerings programmene ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg