IT’S MY BIRTHDAY

The Roots Ft Patrick Stump – Birthday Girl

Endelig 17 år!!! Kjenner ingen forskjell, lmao. Didrik var hos meg til klokka ble 00.00, fikk veldig ett veldig zøtt bursdags kyss. Dermed kom søsteren min inn med veldig søt tallerken som hun hadde pyntet med glasur og muffins. På skolen sang gutta for meg i kantinen, mer sang i klassen, fikk god sjokoladekake og fikk ikke engang lov til å kjøpe min egen mat pga det er bursdagen min. Fikk lov av læreren å ønske meg en ting, da ønsket jeg at vi kunne slutte tidligere. Og fikk derfor stikke tidligere. Var ganske chill!

Hatt en veldig fin bursdag hittil, og bedre skal den bli. Kinga kommer til meg da hun slutter på skolen så skal vi kose oss masse. Hihi! Vet ikke om det blir noe partiiii eller bare en avslappet fering med beste jenta på peppes. Vi får se hva det blir til, blir bra!! Ønsker dere alle sammen en riktig god helg. XOXO


Bursdags nuss.

Søsteren min kom inn med dette til meg, brukte hele 4 min på det. Tusen takk! Du er bezt.

Sjekk ho er spent på gavene a.

Pappa har skjønt hva jeg liker, finally. Sykt digg skjorte.

Bursdagsklem fra gode pappa.

Blitt 17 år lizm.

Hoodie fra Didjik + plakat, hudprodukter fra ziz og penger + klær fra mamma og pappa. Tusen takk!!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Vil du være zøt og gratulere meg med dagen ? Hihi.

– Vi snakkes ! <3

62 kommentarer

Siste innlegg