THANKS FOR EVERYTHING

Halla! Tuusen takk for alle gratulasjoner jeg har fått overalt, på bloggen, på fanpagen min og av mine venner på facebook. Det betyr utrolig mye og er så koselig. Nå skal kanskje familien min til Sverige, en liten harrytur er ikke dårlig. Kanskje jeg kjøper hoodien jeg har sikla etter i over en mnd. Vi får se! Kanskje fristelsen er foor stor til å bare vende ryggen min til den. Jeg er 17 år jeg. Litt rart egentlig, ett år igjen til jeg er 18. Våkner opp til at gutta har posta en pen video av meg på youtube. Kan vel vise dere filmen, no biggie. Skal slutte å filme meg selv… Jeg er ikke så tard altså. Tusen takk gutta….

Vet at jeg kommer til å angre på at jeg posta den her, blir kult. Jeg.er.normal.

Hva syns dere om videoen ?
Hva er planene dere for i dag & vært i Sverige nå i det siste ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg