GO BLOOD

Dev Feat 50 Cent – In The Dark Remix (Credz til Endre)

Halla! Jeg var med Didrik og Martine i går og bare slappet av hjemme hos meg. Standar… Banket driten ut av Didrik så han begynte å blød neseblod. No biggie, skulle bare vise at han var sjangseløs mot meg. Fikk litt farge i ansiktet der, hehe. De siste dagene har jeg faktisk filmet litt på skolen, keene på å se hva vi driver med og hvordan man fester på skulen? Starter med å lære lyricsen så mekke dans. Forresten, at jeg banket Didrik var så bullshit at ikke engang toalettet ville ha spylt det ned. True story.


Jeg er meget in love i den nye hoodien min.

Her ser dere ritarden som blodet plutselig begynte å strømme ut av.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Keene på å se de korte filmene fra skuulen ?

– Vi snakkes ! <3

10 kommentarer

Siste innlegg