DRESSES

Halla! Følte meg utrolig snill i går som gjorde en god gjerning. Jeg og søsteren min skulle opp på butikken da jeg så nabojenta hadde sovnet utenfor døra si med sekken og alt. Først tenkte jeg bare “wuuut” så gikk vi opp på butikken. Da vi kom ned, lå hun fortsatt og sov. Jeg gikk bort og spurte om ho ville bli med inn så ho fikk varmet seg og fått litt kakao. Stakkars, ho var knall rød i ansiktet. Endte opp med at ho ble med oss inn og ventet til faren hennes kom hjem fra jobb. Elsker å være snill mot andre.

Som alle andre jenter sikler vi etter ting på nelly.com. Prisene på varene sjokkerer oss men vi slutter ikke å drømme oss bort i dem. Fant to fine party kjoler til en grei pris som jeg har veeeeldig lyst på!!


Hva syns du om bildene ?
Hvilken kjole likte du best ?

– Vi snakkes ! <3

11 kommentarer

Siste innlegg