BITCH MODUS ON

Halla! Jeg stod opp til å få en melding av en jente jeg ikke kjenner på facebook om en som hadde mekka fake profil av meg på en engelsk nettside. Morsomt å få høre info om meg selv at jeg tydeligvis bodde i Australia. Tok meg kun noen få min før jeg sendte den personen ett brev hvor bitch modusen min kom frem. Og sekunder etter det brevet, fikk jeg enda en varsel om en annen som hadde mekka en fake facebook profil av meg. Det finnes ikke visse ting som gjør meg mer provosert og oppgitt enn det.

Det er så latterlig. Trist at de må lage bruker med fake identitet for å få mer oppmerksomhet og kunne være mere wild blandt gutta. Begge har slettet brukerne nå, og jeg sitter igjen med en boss feeling.


Beklager, men irritasjonen bare sprakk fullstendig. Ikke at jeg angrer heller, hihihihi.

Hva syns du om bildene ?
Har det blitt lagt ut fake profil av deg før ?

– Vi snakkes ! <3

18 kommentarer

Siste innlegg