TOUGH LIFE MAN

Halla! Jeg merker at kommentarene har synket voldsomt de siste dagene. Litt kjipt egentlig, det er det som øker blogglysten min da jeg får tilbakemeldinger på det jeg gjør. Men allikevel er statistikken like høy som før. Er det bare jeg som suger til å blogge for tiden? Jeg kan greit suge mer. Nei da, dere skal vite at jeg setter pris på dere lesere og at denne bloggen faktisk fortsatt eksisterer pga dere!! Jeg kårer vinneren av pyntdeg.no konkurransen enten i dag eller i morgen. Så stay tuned. Vil også takke dere for alle kommentarer jeg har fått på bloggen. Setter veldig stor pris på det og håper dere forstår det, hihi.

Hva syns du om bildet ?
Noe spesielt du ønsker jeg skal blogge om ?

– Vi snakkes ! <3

32 kommentarer
    1. Du kan blogge mer om ting som er litt vanskelig.
      Ta opp ting som : selvtillit, vennskap osv. Du kan også blogge om hva du vil bli og hvordan du ser for deg livet ditt i framtiden.
      Digger bloggen din 😀

    2. Hei 🙂
      Ville ta meg litt tid til å skrive en komentar til deg. Har lest bloggen din utrolig lenge nå, men litt rart så er dette første komentar. Du skal bare vite at jeg digger bloggen din, skjønner ikke hvorfor du ikke ligger laaaangt oppe på topplisten, men men, bloggen din er uansett digg! Du virker som ei jente med mye humor, noe som du klarer å få med videre i bloggen, stå på videre. Ønsker meg flere outfits, digger stilen din! : )
      Stå på Madde! 🙂

    3. Hei 🙂 Jeg har faktisk bare kommentert bloggen din et par ganger, gjennom hele min tid der jeg har lest bloggen din. Har lest den i ganske mange måneder nå 🙂 Og jeg elsker det! Jeg fikk “vite om deg” via ei god veninne, som synes du var så sykt pen, og synes håret ditt var så nydelig. Jeg kunne ikke si meg mer enig i det. Utseende ditt er så nydelig, og elsker håret ditt mer en noe! Herregud altså, stilen din.. Humoren.. Og alt! Jeg er en jente på femten år, og “ønsker” å bli som deg. Forbilde. Synes det er utrolig rart du ikke ligger på “topp fem” på topplisten. Det fortjener du. Du blogger daglig & det du blogger om er faktisk noe som er gøy å lese istenen for alt pisse alle “rosa-bloggerne” blogger om. IKKE det at jeg har noe i mot dem.. Jeg bare synes du blogger bedre en dem. Og du og din boyfriend, er så søte sammen! aww;*
      Ok, nå skrev jeg bare masse tull c:
      Håper dagen din er super. Takk for at du er den du er og at du blogger (y)

    4. Har lest bloggen din lenge, men du er ikke noe god til å svare på kommentarer, det er kanskje derfor! Bare litt konstrutiv kritikk 🙂

    5. : D: Halla! Jeg får inspirasjonen min fra vennene mine helt ærlig. De er så forskjellige og gode, de har forskjellige stiler som jeg digger. Sommeren inspirer meg veldig mye. Kanskje en god grunn til akkurat den stilen jeg har. Selvom årstidene forandrer seg, er det en ting som ikke gjør det. Stilen min 🙂

    6. DU blogger drit bra!! fast leser siden en gang i 2010 ffs!! Ønsker en video dær du viser hvordan du ordner brynene og sminker øynene!:DDD<3

    7. hei madde, jeg DIGGER bloggen din fordi : den er bra , du er PEN, du blogger og tyttige ting! OSV
      . jeg vil gjerne få vite mer om hvor du kjøper klærne dine . elsker stilen din!
      du minner meg veldig om en som heter eva , er du i familien hennes ellerno dere er lissom helt like!
      klem fra meg <33

    8. elsker bloggen din så sinnsykt mye madde!
      du er så ekte, og det elsker jeg ved deg 🙂
      kommer til å være fast leser til den dagen denne bloggen ikke finnes lenger!
      stå på!!

    9. albertine33: Halla!! Tuusen takk for mange fine ord, veldig koselig av deg. Kan lage ett innlegg om klærene mine om ikke så lenge, du er nok ikke den eneste som lurer på det!

      Hihi, så gøy å høre at jeg ligner på en som heter Eva. Men har dessverre ingen med navn Eva i denne familien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg