DAGENS OUTFIT 09.DES.11

Halla! Herreguuud jeg har så gode lesere. Takk for alle kommentarene jeg fikk på de forrige innleggene. Jeg er godt i gang med redigeringen av filmen. Veldig fornøyd men mangler litt. Jeg drar til guttenmin nå for å kose meg de siste timene før veien tar videre til jobben. Jeg sliter veldig, har ingen til å kjøre eller hente meg og jeg får ikke lov til å gå ned dit på kveldene. Får se hva jeg får til, stressa som f!!

Forresten: Vinneren av pyntdeg.no konkurransen er kåret og gratulerer så masse til du som vant!!!! Vinneren er kontaktet og får gaven tilsendt så kjapt som mulig. Tusen takk for alle som var med.


Skjorte Carlings Genser Carlings Bukse BikBok Sko mamma sine Klokke Tyrkia

Hva syns du om bildene ?
Likte du outfiten min & hva skal du i kveld ?

– Vi snakkes ! <3

22 kommentarer

Siste innlegg