EYELASHES AND EYEBROWS

Halla! Ett ganske populært spm blandt leserne mine er øyevippene mine. Fake or real? De er så real som det er mulig å bli. Denne “hemmeligheten” min bak disse øyevippene er at jeg dæsher på lag med mascara for  få dem så lange. Wasted egentlig. Måten jeg former dem på er at etter jeg har tatt på mascara normalt innerst til ytterst. Ser jeg at det fremdeles ikke er noe spesielt forskjell på lengden med eller uten. Derfor gjør jeg det omvendt. Starter ytterst hvor øyevippene er super lyse. Legger på nok lag slik at det laget former seg til resten av øyevippende og “styrkner”. Fav mascara: TeleScopic i gull!!

Angående øyenbrynene mine. Jeg tegner på ytterst og innerst pga for noen år siden nappet min kjære søster brynene mine og helt siden da har de ikke villet vokse ut igjen nesten. Ganske kjipt egentlig!  Jeg former dem slik jeg vil ha dem. Brynene mine syns jeg er forferdelige stygge uten øyenbryns tegner.


Her har jeg Mascara og dipliner på.


På denne perioden var øyevippene mine lenger enn jeg noensinne hadde hatt.

Sånn er øyevippene og øyenbrynene mine uten mascara og øyenbrynstegner:

Her har jeg 100% naturlig ansikt, uten øyenbryns tegner og mascara.

Sånn ser øyevippene og øyenbrynene mine ut med mascara og øyenbryns tegner:

Her er det påført TeleScopic mascara og øyenbryns tegner.

Hva syns du om bildene ?
Fikk du svar på det du lurte på & hvilken mascara bruker du ?

– Vi snakkes ! <3

37 kommentarer
    1. du var utrolig fin uten sminke! og du burde vært fornøyd med øyenbrynene og øyenvippene dine, de var utrolig fine! 🙂

    2. en liten takk til meg som anbefalte gullmaskaraen til deg da <3<3<3<3<3<3<3<3 verdens fineste vipper har du hvertfall-...

    3. Du er naturlig nydelig, madde! For å være helt ærlig, så synes jeg du kledde uten tegna øybryn! 🙂

    4. du så mye bedre ut med naturlige øyenbryn! 🙂 du burde ikke tegne de så “hardt” if you know what I mean:) men SYYYKT PEN

    5. du er sykt heldig som er så pen uten sminke! syns du var fin uten øyenbrynstegner og 😀
      digger bloggen din!

    6. er det serr sånn du ser ut uten sminke? jeg ser ut som et om jeg ikke har sovet på 400 år uten sminke, du ser jo dødspen ut!

    7. Pen naturlig og med sminke! 😀 hehe, har bare lagt merke til en ting: at du starter alle innleggene dine med Halla! , hihi 😉 digger stilen din btw!

    8. Hei!
      Må bare si at jeg er en 19 år gammel FÆN. Det er helt fantastisk hvor fint det er å se den eneste 17 åringen som tørr å være seg selv, og som ikke kopierer ALLE andres stil. Du er unik, og det er kjempe fint:)
      Det er super Sweet at du har den gutte-jente stilen (for den har jeg sjæl, masse DC og VANS), men du er seriøst drit-pen uten maskara og markerte øyebryn. Go all natural girl! Eller prøv å minske på maskaraen, du har nå fått deg en nydelig gutt som helt klart liker deg for den du er, og ikke pga sminken din. Øyebrynna dine er alt for markerte og vippene dine har overvektig maskara. Jeg sier ikke dette for å rakke ned på deg, men kun fordi jeg prøver å påpeke hvor pen og nydelig du er uten all den sminken. Tips: jeg bruker Clinique maskaraen, naturlig og passe med mengde. Etter å ha klæsja på med maskara helt random steder på øye (eller helst spesielt bakers, slik at man får sexy øyne også fremhever man de lengste vippene) går jeg over med en ren maskara børste som er fra min tidligere maskara. Slik former jeg vippene mine, etter hvordan jeg vil ha dem. Og når det kommer til å tegne bryn. Der burde du kun markere der du har hår, det ser kjempe rart ut hvis man prøver å gjøre dem tykkere ved å tegne både over og under selve brynene. Lag en naturlig form, og ikke så funksjonalistisk og nærmest firkanta ved bryn-start.
      Sier dette med full LOVE<3
      Peace XD

    9. Hei Maddeleine!
      Jeg er en 19 år gammel fan og jeg digger stilen din og at du tørr å være deg selv, kredz! Jeg trodde aldri i verden jeg skulle lese en eneste blogg i hele mitt liv, og jeg trodde virkelig ikke det ville være noe for meg (har snublet over mye crapp), inntil jeg ble anbefalt din blogg av en venninne. Nå er jeg fast leser ! 😛 Jeg vill bare påpeke at jeg synes du har en fantastisk stil og at du er en pen jente. Etter å ha sett bilder av deg uten sminke og sett hvor pen du er naturlig, vill jeg bare si at det er ikke kledelig at man kan telle hvor mange øyevipper du har når du bruker mascara. Husk, less is more! I hvertfall i ditt tilfelle du som er såpas naturlig pen at du egentlig ikke trenger sminke av noe slag at all! Sier det ikke for å rakke ned på deg og jeg vet at alle har forskjellig smak. Bare ett lite hint 😉
      Peace and love !
      And keep up the good work! Du er super 🙂

    10. bruker du mascara på øyevippene under ?
      kan du ha en liten sminke video ?
      jeg synes du er fin med og uten øyenbryns tegner 😉
      bloggen din er skikkelig kul 😀

    11. hei snuppa! du er vakker, det er det ingenting å si på! men hvorfor tegner du øyenbryna dine når de har en så utrolig fin sjarm uten, jeg mener de har jo en kjempe fin fasong, ikke noe behov for å tegne dem! og vippene dine er crazy! du er søt du madde, jeg liker deg 🙂

    12. Jeg synes du kler det uttrykket 🙂 Det hadde ikke passet til alle, men stilen din, hårfargen din og det at du ikke klæsjer på med alt mulig annet tillater at du kan bruke såpass hard sminke på både bryn og vipper. Stilig!

    13. Jeg syns så absolutt du burde tegne mindre på bryna dine med tanke på at du har så fine fra før! Du har i allefall hår med farge og form, jeg har hvite brun og må tegne for å ikke se ut som en albino <3 og øyenvippene dine har jeg ikke ord for, jeg elsker de!

    14. det tredje bilde er noe av det fineste jeg noen gang har sett! at det er mulig å være så utrolig pen, misunner deg så sykt!

    15. men man ser så tydelig at du har tegnet øyenbrynene dine, siden i hvert fall på bilder så ser det ut som du tegner utenfor hårene, og det blir jo seendes ganske unaturlig ut, og er heller ikke superfint etter min mening.
      kan ikke du legge ut et bilde av deg med sminke og uten tegnede øyenbryn? jeg tror du er mye finere med det! du var forresten utrolig pen uten sminke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg