EN LEVENDE LEGENDE

Foster The People – Pumped Up Kicks

Halla! På mandagen gjorde jeg ferdig en innlevering og kk filmen. Etter jeg var ferdig kom Steffen, Patrick og Didrik og bare slappet av en god del i kjellern. Vi så på Roast Charlie Sheen. Herregud Charlie Sheen er en levende legende, for en fet jævel. Haha! Roastingen var drøy, lo flere ganger. Jeg var slækk i går så tilbringte tiden nede i kjellern med sis. Var møkka vær ute til tusen. Jeg skal til byen med sis i dag for å handle inn det siste jeg mangler på julegavene. Så kommer gutten min og skal vise litt master chef skills. Dere vet hva som har skjedd hvis jeg ikke blogger etter denne dagen… He-he.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Liker du Charlie Sheen & ferdig med juleshoppingen ?

– Vi snakkes ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg