GANSKE KEEN NÅ JA

Chris Brown Ft Lil Wayne And Busta Rhymes – Look At Me Now

Halla! Det ble kino på meg og gutta i går, vi så på Armeriddere eller hva den het. Haha. Litt spesiell film, men den var bra. Henrik la merke til at han hadde mistet mobilen så vi gikk tilbake på alle fire og så under setene til jeg ringte mobilen hans og det lysta fra setet. Teamwork! Jeg, Joachim og Didrik stakk til Campino for å munche så stakk vi hæim. Ettersom gutten min drar til Bergen nå fikk han ikke med seg gaven sin så han åpnet den i går. Digget utrykket hans da han så hva han fikk. Så passe målløs ut!

Juleferien nærmer seg og jeg kunne ikke vært mere keen på det akkurat nå. Kødda, gleder meg kun til jeg får gaver så er jeg fornøyd. Ironisk ment, haha. Stikker til byen med sæsten nu så prækaz senere.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Er du også ganske så keen på juleferie nå ?

– Vi snakkes ! <3

20 kommentarer

Siste innlegg