DEN ER GREIT KJIP TIL TIDER

Chiddy Bang – Mind Your Manners

Halla! Martine nattet hos meg i natt og det vil si at vi satt oppe til rundt fem til i dag. Var nede i kjellern og snakket i evigheter om alt egentlig. Det var deilig å få snakket ut med noen. Kommer ikke på hvor mange ganger jeg lo, haha. Vi mekka grændis og så på filmen Accepted. Digger den filmen. Vi mekka is først så hadde vi ikke plass i fryseren til pizzaen så jeg la den ute på dørmatta jeg. Flaks ingen tok den, da hadde de vært ferdig hvis noen prøvde å ta maten jeg så frem til å spise. Vi stod opp akkurat nå.


Digger den kjerringa der.

En helt normal tur til butikken med Martine.

Grandiosa<333333

Martine er litt glad i bringebær. Oversvømmelse.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva gjorde du i går kveld & er døgnrytmen din snudd ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg