MY FAVORITE OUTFITS

Alohaa! Jeg tenkte jeg kunne poste ett innlegg med favoritt outfitene mine ettersom jeg får masse tilbakemeldinger angående stilen min. Det er veldig hyggelig å få høre så mye fint fra dere! Og en stor takk til Stine B for en fantastisk søt fanvideo. Får dessverre ikke sett den fra youtube… I dag skal jeg se å få plassert rumpa mi på Spenst, må virkelig begynne å trene igjen nå kjenner jeg. Challenge accepted!

Angående hvor jeg kjøper klærene mine varierer. Men favoritt butikkene mine er uten tvil Urban, Carlings, BikBok, Laundry, Sportshopen og nettsiden junkyard.no!!! Dere får ha en bra dag videre, hihi.


Skjorte BikBok Bukse Cubus Sko Laundry Caps Junkyard Klokke Junkyard

Skjorte BikBok Tshorte BikBok Shorts Cubus Sko Økonomisko

Topp H&M Shorts H&M Sko Vetikke

Skjorte BikBok Tshorte Quicksilver Shorts Quicksilver Sko Laundry Caps Junkyard Klokke Junkyard

Skjorte H&M Topp BikBok Bukse GinaTricot

Skjorte BikBok Vest Kingasin Bukse Ginatricot Sko Laundry

Topp H&M Vest Kingasin Bukse GinaTricot Skjerf VeroModa

Singlett Cubus Bukse GinaTricot

Tshorte Quicksilver Bukse Carlings eller BikBok Sko Laundry

Hoodie Gave fra Didrik Joggebukse SportShopen Lue Carlings

Singlet Junkyard Shorts H&M Sko Laundry

Tshorte Quicksilver Shorts Quicksilver

Topp GinaTricot Shorts BikBok eller Carlings Caps Junkyard Klokke Junkyard

Hva syns du om bildene ?
Hvilken outfit likte du best ?

– Vi snakkes ! <3

36 kommentarer

Siste innlegg