TGIF

Alohaa! Maten i går var kjempe god, blir ikke siste gang Didrik skal lage middag her i huset. Starter som alltid 10:30 på fredager, skal ikke klage. Læreren fortalte oss en dårlig nyhet i siste timene “Jeg må dessverre gå to minutter på 14:00” Det var fryktelig leit å høre. For en kjip fredag, hehe. Kom hjem til en fin ting, gutten min var hos meg. Denne fredagen begynner å bli ganske bra nå syns jeg. God helg!


Skulle endelig få se igjen jentami i dag, men hun ble dessverre syk i går… God bedring kin, ilu!

Hva syns du om bildet ?
Deilig med helg eller hva?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer
    1. Kinga er så fiin! 😮 Må gjøre ferdig engelsk-fordypning innleveringa til mandag jeg, så må jobbe med den i helga..

    2. Ikke noen spesse planer i helga…ake og være gæærn som jeg stortsett pleier!
      Hvorfor var det 2minpå2 en “dårlig” nyhet!?

    3. fyf*** jeg finner ikke en ting med deg som er galt! Du er helt nydelig, kul stil, helt fantastisk hår og en søt type! Kjenner jeg blir litt små sjalu.. Elsker bloggen din!

    4. du er sykt pen er helt enig med agnete ! du passer lissom til nesten alle stiler!!! plutselig er du bad og så pyntete du kler det assa!!!
      men før så var du sykt mye med kinga hvorfor ikke nå lenger? jeg savner de søte innleggene av deg og kingaa<3 men du gidder jo ikke og blogge om hun og med hun lenger nesten jo!! jeg GIDDDER ikke og lese bloggen din lenger !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg