COLD OUTSIDE THEREFORE I SHALL EAT

Boyaaa! Har dere lagt merke til at jeg er mindre opptatt på vinteren? At det eneste jeg gjør er å ha vennene inne men ikke noe annet… Grunnen til det er at jeg hater kulden, bokstaveligtalt. Jeg er rudolf og løve på vinteren fordi nesen blir rød og håret mitt blir stort pga kulden. Derfor mens det er kaldt ute spiser jeg heller meg mett på masse chnadder og er mer aktiv om sommeren. Keen på sommer nuu!!

Hva syns du om bildet ?
Liker du vinteren eller sommeren best & hvorfor ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer
    1. stiilig bilde madde 🙂 Liker vinteren for da kan man være i bakken, meen når det ikke er snø, har det jo intet å si. SÅ jeg elsker desitert sommeren høyest! For da kan man sole seg, og surfeee, og badee! Ha en fin Søndag maddeeyyy 🙂

    2. Chiiiitfint bilde!
      Jeg liker sommern best,fordi da kan man bade,det er varmt,slipper å kle på seg såååå mye for å gå ut og ja myyyeeee diggere!
      Heeelt enig er chitlei vintern. Snøen kunne kommet i desember!

    3. Sommeren er best fordi det er såå mye lysere og varmere her da, men er mest på østlandet om sommeren. Bor jo i nord, og her blir det mørketid om vinteren…deprimerende egentlig.
      Men kan ikke du finne noen klær på junkyard eller noe som du har lyst på og legge ut her? Blir så inspirert av stilen din!
      Og jeg må bare si at du fortjener mange flere lesere. Digger bloggen din så sykt! x

    4. Eneste jeg liker med vinteren er snowboard så sommeren er absolutt favoritt tiden! Kan gå ute i teez og shorts, bli brun, chille på stranden, gå på slakkline og cruise på brett. Can’t wait!

    5. syyyyyyykt fett bilde!
      sommer er best(Y)
      jeg bare elsker bloggen din, har begynt og lese den idet siste 🙂 liker at du blogger hver dag, da har jeg noen “å se opp til”, haha 😀 Din blogg er den eneste jeg leser, digger stilen din og 🙂 superpen itilleg , hoho

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg