FLINK

Wadduuup! Martine og Didrik var hos meg i går, ganske tjill. Gjorde ikke noe spesielt bare slappet av. Ble forresten sleep over av Martine. Jeg hadde ett lite uhell i gymtimen i dag. Jeg ble nikket til i full fart i trynet dermed gikk jeg rett i veggen og ned på bakken som ikke kunne blitt ett bedre resultat av skeiv nese! Den ble passe hoven, men det har begynt å gå ned nuu. Føler meg litt badass. Haha, flink da!

Hva syns du om bildet ?
Er du flink til å skade deg i gymtimene ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer
    1. Hørtes ikke godt ut :/ ! Kjempe fint bildet, digger at du klippet den t-skjorten ! 😀
      Men jeg bare lurer på hvilken sider du finner alle inspirasjonsbildene dine på, for noen av de bildene som du poster er bare fantastisk! 😀
      Framdeles en toppers blogg! Og elsker at du har begynt å vise flere outfit!
      Ha en super dag videre

    2. audåå, god bedring holdt jeg på og si :D!
      Spm: kan du alge en video der hvor du viser hvordan du lager forskellige makramearmbånd? oog, leser du kommentarene dine :)??

    3. TillaEliseTrippestadBerg: Tusen takk! 😀 Jeg er dårlig på å lage makramearmbånd så tror jeg overstår den.. Haha! Jeg leser absolutt hver eneste kommentar på bloggen 🙂

    4. Bildet var jo interesant. Flink til å skade meg utenom gymtimene. Veninna mi skader seg heller ikke så mye,men hun liker ikke GÅ ned trapper. Hun tryner eller sklir ned dem istedenfor. Haha hun er så random. Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg