LAST NIGHT WAS HILARIOUS

Alohaaa! Etter jeg var ferdig med å knipse bilder av gutta osv stakk jeg inn for jeg måtte rekke å fikse meg til jentekvelden hos Ida som var veldig koselig. Veien tok videre til festen hos Lien i Larkollen. Det er kjempe lenge siden sist, så det var så utrolig gøy og koselig å kose seg med masse godfolk. Våknet i dag og gjett om jeg var støl etter jeg prøvde å stå på twintip for første gang. Railet og hoppet. Jeg ga egentlig faen i hva som kom til å skje, tenkte ikke en dritt. Bare kjørte.. Tenke kan man gjøre senere!


Meg og Nathalie på jentekvelden!

Gir Nathalie og Ida Marie credzen for å ha fikset the smokey eyezzzz.

Ho fine Nathalie.

Min gode bestevenn, love you!

Bashkim,Scarlett, meg, Kristoffer og Ole Martin. God folk.

Råeste Scarletten du kan finne.

Andreas med hans stilige øyenfarger!

Bloggkjærringa. Hahahaha.

Den talentfulle Ida Marie som lager de fineste krøllene, sykt.

Fineste Julie!

Hva syns du om bildene ?
Hadde du det bra på lørdagen ?

– Vi snakkes ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg