LITEN OPPDATERING

Halla! Vi brukte 16 timer til Bergen, vi kom frem rundt ca tolv på kvelden og skulle egentlig vært fremme rundt åtte tiden. Buss livet rockerrrr. Jeg har det kjempe bra i Bergen. Har ikke giddet å tatt noen bilder… Til nå har vi bare slappet av hjemme ettersom det har regnet, god været det!! Vi var med farmoren og farfaren i går, og de var så hyggelige. Jeg og Kizzy tok visst hele plassen til Didrik i går da vi sovnet ved ett uhell. Jeg elsker å sove. I dag vet jeg ikke hva som skjer. Men blir nok noe gøy!


Søteste hunden Kizzy.

Hva syns du om bildet ?
Er du den personen som elsker å sove ?
 
– Vi snakkes ! <3 

12 kommentarer
    1. Jeg er tidenes sovedyr, virkelig. Skulle egentlig på middag med jobben klokken 19, men forsov meg en time.. Sier litt, haha!

    2. Synes du bør endre design. Enten ta kontakt med en annen blogger som driver med det (f.eks carolinemaria.blogg.no eller msaadesign.blogg.no) eller du kan google “gratis design” og velge ett derfra. Bloggen din er såpass bra ellers, derfor synes jeg du bør få et litt mer proft design. Det du har nå er ganske tragisk! Det hjelper ikke å bare bytte ut header, du må endre på designe ditt også.

    3. hva annet skal man forvente i bergen? reng er det eneste som skjer her. hehe, neida.
      men du må oppdatere snaart

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg