KLASSEBILDET OG MAGIC MUFFIN

Wadduuup! I dag tok vi klassebildet. Må si jeg syns det er så flaut, hvertfall da bildet blir tatt i kantinen med publikum. Har noen venner som har startet en ungdomsbedrift som selger sunne muffins. Muffinsen er proppet med vitamine, omega 3 & 6, lite fruktsukker sov. Egentlig ganske genial, og så smaker den kjempe-godt! Støtt dem ved å like siden dems www.facebook.com/SunnMuffins. De skal være med på fylkesmessa, så det hadde betydd masse! Ellers er jeg med patti & didjik nå, straks lage middag.


Litt av en god klasse det ja.

Gjør meg en liten tjeneste å lik Magic Muffin pagen på facebook, takker på forhånd .

Det har vært utrolig bra vær så langt i dag. Vår følelse!

Jeg var litt zøt mot kjæresten min ettersom han skulle komme til meg etter skolen.

Hva syns du om bildene ?
Har du tatt klassebildet enda ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg