THANK YOU SWEETHEARTS

Wadduup! De to siste dagene har vært merkelige her på bloggen min. Fikk ny rekord to dager på rad og kom høyere opp på topplisten. Det er helt sykt for meg. Satt sjokkert foran pcen i går da jeg så hvor høy statistikken min hadde blitt. Min nye rekord på bloggen er nå 2165 og jeg ligger nå på 43.plass på forsiden av blogg.no! Vil bare si tusen takk til dere alle som leser og kommenterer bloggen min. Det er så koselig med tilbakemeldinger på det jeg gjør. Kanskje jeg slår til med en konkurranse snart? 🙂


Morra trynet skjer.

Skjorte vetikke Vest Carlings Tshorte Quicksilver Bukse Cubus Sko Junkyard

Hva skoledagen min inneholder<3<3<3

I medie timen fikset tram håret til meg og Iselin. Den chicken er drit flink.

Resultatet etter at Tram flettet håret mitt.

Hva syns du om bildene ?
Keen på en konkurranse ?

– Vi snakkes ! <3

35 kommentarer

Siste innlegg