HASTVERK

Halla! Må si jeg er misfornøyd med nye blogg.no designet. Hater endringer i ting, hvertfall på sosiale medier. Trenger ikke mer moderne nettsted. Jeg var fornøyd med den vi hadde jeg…. Men gidd å sippe mer over det. Hehe. Jeg satt barnevakt med Martine i går, veldig koselig. Torstein og Adrian kom over, må si jeg ikke har hatt slike samtaler før. I hvertfall som jeg kan huske. Makan til random snakking. Mekka grandiosa og bare koste oss med å se Alvin og gjengen 3. Åååh, jeg vil ha sånne søte ekorn.

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og skal vente på to herlige jenter som skal komme til meg om ikke så lenge. Vi skal på fest hos Lien og de festene er så vanvittig koselige! Stemningen er alltid så bra der, må skyldes de gode menneskene. Jeg gleder meg i hvertfall kjempe mye til en fantastisk kveld!!!

Hva syns du om bildene ?
Hva syns du om det nye designet på blogg.no ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer
    1. Elise!: Hei du! Tusen takk 🙂 Jeg bruker ett sett fra Cubus som jeg kjøpte i fjord som det er papirbiter med mønster som du bare fester på neglene og lakkerer over. Derretter fjerner du lappen og mønsteret er lakket på. VELDIG ENKELT!

    2. hola!
      leste bloggen din for første gang i dag, veldig bra blogg må jeg si 😉 du virker som en grei og hyggelig jente og klesstilen din er jo awsome! men tilbake til poenget.. hehe.. Jeg fikk sjokk når jeg så bildene av hun martine! jeg så nemlig på hver ENESTE episode av blanke ark, jeg var nr.1 fan og kjente henne igjen med en gang! det jeg lurte på og håper du virkelig svarer på ( bare på kommentaren) er om hva han benjamin fra blanke ark heter til etternavn? 🙂 jeg går ut i fra at du ikke vet det, men om du kunne spurt martine 😉 det hadde betydd så mye! jeg mener det det hadde vært veldig veldig fint ! Tusen takk på forhånd og ha en fin dag videre! <3

    3. Hele navnet til Benjamin er Benjamin Marcel Scharnewski Sørby.
      Google er din bestevenn vet du “Mariell” 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg