BUSY WOMÆN

Halla! I går var formen igjen dårlig, men etter litt kakao og varm mat i tilegg til paracett ble formen bedre. Derfor ble jeg med Martine og Eve som forresten var en kjempe søt jente på bowling etterfølger av at vi dro på en bondegård hvor det var så søte geiter!!! Tok oss en tur på Gobua og spise softis før vi tok en runde på amfi. Kjøpte meg to nye øredobber som jeg er forelsket i. På kvelden stakk jeg og Martine til Anders der Didrik også var. Svetteste stedet for å game er cribet til Anders. Ha en fin helg, dere!! 🙂

– Noen av dere lurte på om jeg kunne lage en videoblogg om hvordan jeg fikset frisyren med skjell i håret. Det ligger allerede en slik video ute HER!


Øredobber GinaTricot 79.50 kr

Hva syns du om bildene ?
Likte du de nye øredobbene ?

– Vi snakkes ! <3

23 kommentarer

Siste innlegg