LONGBOARD

Boyaaa! Kommet en del spørsmål angående longboardet mitt så derfor lager jeg ett eget innlegg om det. Jeg fikk mitt første longboard av min supre søster Caroline. Siden da har jeg stått på det. Merket på longboardet er Sector 9, cruise brett og det anbefaler jeg selvom jeg kun har stått på få longboard. Men det er utrolig deilig å stå på det. Det er mykt og enkelt å svinge med det i tillegg til at hjulene er ganske behagelige. Etter min mening så syns jeg det er enklere å stå på longboard enn skateboard!!!!!! 

Fordi longboard er en mer trampoline følelse, du synker liksom nede i det. A kind of. Longboardet ble kjøpt på Laundry og det har også vært på nettsiden junkyard.no. Det koster over 2000 kr men det er uten tvil verdt hver eneste krone! Husker dessverre ikke hvor langt det er for øyeblikket. Hehehe…

48 kommentarer

Siste innlegg