FRIIDRETT

Alohaa! Noe jeg missliker med denne varmen er at det blir vanskeligere å sovne i varmen. Ellers stor koser jeg meg i dette flotte været som har kommet til Moss. Vi hadde friidrett på skolen i dag, derfor dro vi til stadion hvor vi kunne holde på med det der. Daniel og Kaja går på friidrett så derfor var de lederne for i dag. Utrolig hvor gode de er! Jeg syns faktisk det var kjempe gøy så jeg håper vi får gjort mer av det. Nå er det så fint vær ute så derfor skrur jeg av pcen om noen få minutter for å sole meg i hengekøyen som jeg virkelig liker <3<3<3 Ha en strålende dag!


Haha, snapshot. Som Carsten sa i stad, det ser ut som jeg har vinger.


Dette er Carsten som har vært min private sjåfør i dag. Flinke lettsykkel sjåfør! 

5 kommentarer
    1. Du er så jävlig kul! Kan du ikke lage ett innlegg om favorittshortser og t-shorter? Litt sommerantrekk! Har du noen korte topper/gensere? Hva syns du om det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg