KONKURRANSE: VINN SOLPASS PÅ BRUN OG BLID

Hei dere! Da er det på tide med en ny konkurranse hvor jeg deler ut solpass til TO vinnere. Solpasset er på 100kr samtidig som du får 20% mer tid! Eneste dere trenger å gjøre er å like facebook siden til brunogblid. Etter du har gjort det skriver du i kommentarfeltet at du har likt siden og er med, tillegg til at du legger igjen navn og mail adressen. Lykke til! Jeg har alltid elsket brun og blid. I fjor sommer tok jeg sol toppen 2 ganger i uken helt til jeg fikk det resultatet jeg ønsket. Tenkte at jeg kunne vise dere noen bilder av den brunfargen jeg fikk ved å gå på brun og blid. 


____________________________________________________________________________________________________________________


 DENNE KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

302 kommentarer

Siste innlegg