VISSTE DERE DETTE?

Halla! Tenkte jeg kunne lage ett innlegg angående ting dere kanskje ikke visste om meg. Gøy å ha slike ting, får se hvor mye dere vet eventuelt!

  • Jeg spiser kun eggeplommen, hater det hvite.
  • Jeg elsker poteter og bearnaise, syns det er tusen ganger så bedre enn godteri.
  • Jeg er en skikkelig dyre elsker, glad i absolutt alle dyr.
  • Jeg er utrolig følsom. Ser jeg en trist scene på en film gråter jeg ofte mer enn dem i filmen.
  • Jeg har sett et lik, stemorfaren min.
  • Jeg er mest ufornøyd med magen min av alle ting på kroppen.
  • Shades Of Love av Empty Trash har vært favoritt sangen min siden 2004 ca.
  • Jeg slenger som oftest klær på vask fordi jeg ikke har plass til dem på rommet, og hater at dem alltid kommer tilbake så fort. 
  • Jeg er digger personer som er spontane.
  • Jeg syns gutter som står på longboard, bruker caps og singlett er veldig turn on.
  • Aldri helt forstått hvorfor det er så gøy når gutter tuller og tar seg på niplene men så fort jentene gjør det er det teit.
  • Kleint å innrømme det, men jeg spiller Mall World på Facebook hele tiden. Avhengig til tusen! 
  • Jeg hører kun på ett øret og har alltid lurt på hvordan det er å høre på to ører.
  • Da jeg var rundt 4-5 år elsket jeg Mr.Bean og en dag viste jeg fuck you tegnet til absolutt alle mennesker som gikk forbi fordi Mr.Bean hadde gjort det på tv. Jeg trodde det var det samme som å vinke.
  • Jeg er overhode ingen skolelys, men klarer meg greit på skolen.
  • Jeg har ofte dager hvor jeg blir deprimert uten å vite hvorfor.
  • Jeg elsker å synge, danse og alt som innebærer fart og spenning.
  • Jeg hater høyden min.
  • Folk sa jeg lignet på Linni Meister og Tom fra Tokio Hotel før, det var mitt verste år.
  • Før jeg fikk iphone 4 hadde jeg Sony Ericsson w995 siden 2008. Jeg knuste den i Middagsåsen da jeg stod på snowboard og mistet den mens jeg jogget over en bru. Kjøpte den samme 3 ganger fordi jeg var så fornøyd med den.
  • Det kan hende Malin kusinen min spontant blir med til Tyrkia om 11 dager!

 


Fotograf: Jeanett Haslien

45 kommentarer

Siste innlegg