LYKKERUS

Halla! I dag rundt klokken 08:00 når jeg hadde tatt meg sommerferie blir jeg oppringt og blir fortalt at jeg har kommet opp i rettslære muntlig. Først tenkte jeg hva faen, men så begynte jeg å gråte. Jeg var så klar for ferie nå og så kom dette. Etter å fått en del meldinger fra andre elever fortalte de at på VGS2 kommer alle opp i KUN muntlig eller skriftlig. Derfor ble jeg passe forbanna og gira på å få vite om dette var riktig eller ikke. Jeg ringte dem for å høre om dette stemte, de sa det var en feil og at jeg bare skulle ta meg sommerferie. Verdens fineste ord akkurat nå. Derfor kom tårene. Krever 10 millioner for at de fikk meg til å gråte million tårer for ingenting, hehe. Blir paff over hvor elendig dette systemet er. Men men, fuck the system! Gjett om jeg gosser meg over de folka som lo av meg siden jeg kom opp i muntlig nå, den som ler sist ler best.


Garantert at noen reagerer på at jeg er naken, men nei. Jeg er ikke naken, uansett om jeg er det eller ikke. YOLO XD

13 kommentarer

Siste innlegg