GOOD MORNING

Halla! I går kveld ble jeg plutselig veldig dårlig, smålig kvalm. Men det stakk helt jævlig i magen min, Didrik ble ganske redd fordi han trodde det kunne være noe med blindtarmen som han har hatt før. Men kom frem til at det kan ha vært mat forgiftning, altså noe jeg har spist som jeg reagerte på. Vet enda ikke hva. Etter flere timer gikk det endelig over. Gutten min passer godt på meg, satt oppe i natt kun for å sjekke at alt var bra med meg. Tuller ikke når jeg sier dette, Didrik er drømmegutten.

Og jeg har fått med meg at det er stor etterspørsel om singletter og en haug med farger angående BeachIt. Vi er bare i oppstartfasen, noe som tilsier at vi har et startbudsjett som vi skal designe for, fargerikt og kompliserte design er veldig dyrt. Vi har ikke penger til å starte rett på kompliserte design dessverre, så jeg håper dere liker og setter pris på arbeidet vi har gjort hittil! Vi kan også ha en tredje farge med tshorter. Vi har kommet frem til at 2 hovedfarger vil være svart og hvite tskjorter med blå logo. Vi ser også veldig imot gul med sort logo, den likte vi godt. Fortell hva dere synes og ikke vær redd for å sende en mail til [email protected]

28 kommentarer

Siste innlegg