LONGBOARD FAIL

Hahahahahaha. Jeg og Didrik var som sagt ute og cruiset på longboard. Vi kom til en bakke som Didrik kjørte først på bare for å passe på om det kom noen biler. Han klarte seg bra med mitt Sector9 longboard. Så tenkte jeg bare at han klarte det bra med mitt, som kan være veldig usikkert iblant, skulle hvertfall jeg klare det med Madrid brettet til Lars. Jeg kjørte på, kom til svingen hvor jeg begynte å dingle med brettet. Klarte ikke å få kontroll på det i den store farten jeg fikk. Didrik var langt unna men jeg kunne se han. Jeg visste jeg ikke kom til å klare å få kontrollen tilbake. De neste 10 sekundene stod det mellom fall på asfalten eller kjøre rett inn i skauen. Skauen ble det, jeg faceplantet, ble slengt rundt og fikk helt forferdelig latterkrampe. Før jeg fikk sagt noe som helst kom en redd kjæreste bort til meg. Gjett om han fikk den underholdningen av da jeg falt. Hahahaha! Nakken min er av sterke smerter, rumpa mi er hoven så det endelig ser ut som jeg har sprettrumpe og jeg klarer ikke å sitte på den.
 

36 kommentarer

Siste innlegg