NEW IN FROM CHIQUELLE.COM AND SHEINSIDE.COM

// Samarbeid med Chiquelle.com

Chiquelle har ufattelig mye fint å velge mellom. Jakken tok jeg i L og er utrolig fornøyd med det! Skoene (størrelse 37) sitter helt perfekt, dette er mine første og høyeste svarte pumps. Elsker diamantene på skoene. Kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er nå. Elsker absolutt alt jeg har fra denne nettbutikken. 

// Samarbeid med Sheinside.com 

Sheinside har blitt utrolig stort nå i dag og har et helt utrolig stort utvalg av produktet som jeg gjerne vil anbefale dere å ta en god titt på. Denne kjolen er så egyptisk syns jeg, gleder meg til å bruke den! Eneste problemet var at den var trang rundt puppene. Og jeg tok den i XS. Kunne godt tatt den i S, men jeg er stor fornøyd med den!

39 kommentarer

Siste innlegg