VINNEREN AV VALGFRITT DEKSEL ++MER

Hallo! Beklager for at jeg ikke trakk vinneren i går, det ble en kveld uten pc ettersom vi satt nede i kjellern og koste oss. Men vinneren av valgfritt deksel ble Ida Mari Mediå. Gratulerer så mye til deg! Du vil bli kontaktet om ikke så lenge.

Må fortelle dere noe som skjedde i dag. Jeg og søsteren min skulle ned til byen for å ta sol. Solpasset mitt satt seg fast i maskinen slik at jeg måtte ringe brunogblid. Endte opp med at jeg måtte sitte der nede 2 timer for at en dame skulle komme og fortelle meg at hun ikke fikk gjort noe annet enn å gi meg et nytt solpass senere i dag. Bortkastet å sitte der. Så nå venter jeg på at hun skal ringe meg så jeg får møtt hun. Ellers har mamma og pappa bryllupsdag, gratulerer til dere begge<3

22 kommentarer

Siste innlegg