WORK OUT

BOYAA! Til noen av dere som klager så fælt på bloggingen min: Blogger når jeg vil. I dag har jeg vært i byen med kjæresten min og tatt oss en tur innom mormoren hans hvor vi spiste middag. Så dro jeg for å ta sol, mens jeg lå i solariumet ringte søsteren min og sa at baktpoteten min snart var ferdig. Mitt verste mareritt. Jeg hadde 20 minutter igjen og poteten var ferdig? Endte opp med at jeg bortkastet penger på brunogblid og jogget helt hjem i regnet kun for den jævla poteten. Jeg elsker poteter og forstår meg ikke på dem som ikke gjør det.

13 kommentarer
    1. Haha du er bare såå søt!
      Jeg elsker bloggen din!
      Ihvertfall, i neste innlegg du skriver lurte jeg på om du kunne linke denne bloggen : nbhd.blogg.no
      Jeg og 5 jenter har et stort prosjekt hvor vi skal få prøve å få møtt Justin. Men da trenger vi flere lesere osv..Betyr mye! 🙂
      Setter pris på en kommentar tilbake!

    2. Har du noen gang vurdert å klippe av armene på den grønne rutete skjorten din med grå hette? den fra bikbok. Har slik selv om har egentlig lyst å klippe den til vest, men vet ikke om jeg tørr. Eller om det blir kult?

    3. K: Jeg har flere slike skjorter med hette, jeg gjorde det på den ene. Og det ble dritfett! Kjøp deg en grå hoodie som du kan ha inni så er det super rått!

    4. Anonym: Haha, får det å ta bildet av bena sine er et stempel som å være fjortis? Nei, det er du som tolker det som fjortis. Er det et problem for deg er det en ære for meg å være det problemet kjære anonym 🙂

    5. Hadde det gått an, hadde jeg mer enn gjerne trykket liker på den kommentaren din. Huff, synd de ikke tør å vise hvem de er…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg