ONE OF MY BIGGEST WISHES

Halla! Et av mine største ønsker her i verden er å bli eier av en hund. Jeg er hodestups forelsket i dyr, spesielt hunder. De er så trofaste og skal alltid beskytte deg. Du har alltid en gladlaks å komme hjem til som hopper opp på deg som et rop om oppmerksomhet og kos. Jeg blir helt borte så fort jeg ser en hund uavhengig om den er voksen eller bare noen mnd. Bare tanken av å være en eier, og kunne ha en hund som vil ligge sammen med deg i sengen gjør meg så glad. Vite at så glad du er i hunden din er hunden din like glad i deg. Skulle så ønske vi hadde en skikkelig dyrebutikk hvor det var hundevalper som man kunne komme å kose med, ååh. Men det som stopper hele familien min som bor i dette området er at det ikke er lov å ha hund. Det er fordi noen av naboene mener hundene vil bråke for mye og bjeffe. Av en rar grunn var det flere naboer som var i mot at det skulle være lov. Og av den grunn, er jeg ulykkelig av tanken på at kun et lite håp er igjen for at jeg skal bli eier av en hund. Nydeligste skapningene unntatt gutten min. Har noen av dere hund eller noen spesielle raser dere liker veldig godt?

81 kommentarer
    1. Jeg har! Hun er liten og helt NYDELIG! Søteste hunden jeg har møtt. Alle elsker henne. Du kan se bilder av henne på bloggen min, hun er blanding så vanskelig å forklare 🙂 Liten, jålete og cognac-farget 😀

    2. Åh, skjønner den! Har en Gordon Setter, en Engelsk Springer Spaniel og en Border Collie valp <3 De har herlige personligheter og gjør hverdagene så mye bedre! Hadde jeg selv kunnet velge rase, ville jeg kanskje hatt en Jack Russell Terrier, eller 4 andre fine raser som jeg ikke kan stave. Ehe

    3. eier av en liten søt mops jeg! en sånn med innklemt tryne og krøllete hale, dødssøt. Får alltid oppmerksomhet når jeg skal gå tur med han, han skiller seg litt ut på en måte, haha. Og han elsker meg <3
      Følg meg gjerne på instagram! heter jaarsland

    4. Jeg har en mellom puddel, hun er kjempe søt! De er jo allergi vennlige å det er jo bra siden jeg nettopp fikk vite at jeg er allergisk mot hund! Hun er bra gammel men nydelig:)

    5. Vi har to herlige søte Cavalier King Charles Spaniel! Herregud, det er det beste! Like glade uansett om du har vært vekk i 2 minutter eller flere dager.
      Det er samme rase som den hunden som når dere var i Bergen 🙂

    6. Skjønner godt at du ønsker deg hund! Jeg har en helt egen hund, som heter Bella. Hun er en bitteliten brun hund i rasen “Langhåret dachs”.
      Hihi, hun er seriøst helt avhengi av meg og følger etter meg over alt, og blir kjempeglad hver gang hun ser meg!
      Håper at du får deg en hund en gang da! 🙂

    7. Har ingen hund selv, men går tur med en Border Collie! Jeg har blitt så utrolig glad i han, hver gang jeg skal gå tur med han kommer han løpende ut dør og hopper meg nesten ned. Han blir så iverig over å se meg, hehe! Skulle gjerne hatt en hund selv jeg også, men her er problemet at mamma ikke vil ha en!

    8. Vi har en boxer på to år. Hun er veldig søt, og ikke skummel som de fleste andre av samme rase. Men egentlig så jeg liker golden retriever rasen best 🙂

    9. lancashire heeler er absolutt de søteste hundene jeg har sett! De blir ikke særlig stor, og er som oftes rolig! Vi har en gutt på to år, og han betyr alt for meg!

    10. Jeg har en Shetland sheepdog nå. Hadde en pomeranian i 2009, men kunne ikke ha den lengre.:(
      Pomeranian er den rasen jeg liker aller best!:)

    11. Jeg har to hunder. En hos mamma og en hos pappa. Etter som jeg bor hos mamma er det den hunden jeg er mest glad i, men er kjempe glad i den andre også. Den ene er en svart mellompuddel med navnet Tino(gutt). Og den andre er en svart og hvit engelsk cocker spaniel med navnet Emmi(jente). Herlige skapninger !
      Stakkar deg 🙁 Får håpe at du får deg hund en eller annen gang i livet 😀

    12. Jeg og elsker hunder, men har en katt da 🙂 Liker egentlig de fleste raser, også blandingshunder selvfølgelig. 😀 <3

    13. Har en super søt hund som heter Embla! 🙂 rasen er islansk fårehund. De er supersøte! akkuratt passe store, og myke! ^^ anbefaler den rasen på det sterkeste! 😉

    14. Jeg er super stolt eier av en Norfolk Terrier, hun heter Mille! Verdens herligste skapning! Har det største gliset på ansiktet når man kommer hjem! Alltid like glad, og sååå glad i kos! Anbefaler virkelig den rasen! Den er veldig liten i størrelsen, og som valp var den mindre enn en brusflaske! 😀

    15. Jeg har en Brun Miniatyr Pekingeser (Fabian) på litt over 2 år, og en Svart Pekingeser (Simba) på snart 2 år. Simba er litt spesiell fordi han bruker babysmokk! Fantastiske hunder 😀

    16. Ja har hund! Hun blir alltid glad for og se meg og om morgnene så hopper hun i senga mi og sleker meg i tryne for at jeg skal våkne 😀 Det er Schaefer, rottweiler og labrador!Verdens nydligste hund! Hun bli ett år enten den 28 eller 29 August!

    17. Har en blandingshund, blandet med Rottweiler og Engelsk Staffordshire Bullterrier. Og så har jeg en Boerboel! Boerboelene er utrolig store, men virkelig verdens beste hunder, har hatt 2 stykker! De er utrolig rolige og vennlige, men selvfølgelig kommer dette helt ann på eieren, man kan ikke bare skaffe seg en og tro alt fikser seg selv liksom…
      Har levd med hund hele livet og jeg føler meg alltid så trygg når jeg har en i nærheten! 🙂 Har bare store hunder, så jeg har veldig lyst på en liten hund som kan ligge på fanget mitt uten at jeg blir most, hehe 🙂
      Håper du får deg en hund snart da!! Digger deg, stilen og ikke minst beachit ;D

    18. Har en papillon ❤ det er en rase som alltid er liten :)) Hunden min er 7 menneskeår, og folk som ser den spør ofte om det er en valp! <3 Hvis du ønsker deg en liten søt hund anbefaler jeg papillon ❤

    19. hei!! jeg har en bitteliten hvit hund, som er verdens søteste! Har i ALLE år ønsket meg hund, men siden jeg alt hadde mange dyr og de andre i familien ikke ville ha hund, fikk jeg ikke. For et år siden hentet jeg likevell verdens nydeligste skapning, etter å ha maset masse. Det er det beste som har skjedd, og nå er hun hele familiens lille bebi. Hun sitter på egen stol ved frokostbordet og skal ligge helt inntil meg i senga hver eneste natt, men hodet på pute og kroppen under dyna. Hun er dødstrøtt hver morgen, og jeg må snakke til henne lenge før hun orker og åpne øynene å se på meg, men når hun først våkner vil hun kose å tulle i senga i flere timer..Hun følger meg alle steder, og bjeffer veldig sjeldent, bare når hun er redd. Hele livet dit vil forandre seg når du kjøper hund, til det bedre!! håper drømmen går i oppfyllelse, det gjorde det i allefall for meg, selv om jeg så mørkt på det mange år:-)

    20. Jeg har en chihuahua. Hvis du leter etter en livlig og en hund som ALLTID gir deg oppmerksomhet, så er chihuahua perfekt. Og de passer faktisk veldig godt på eierne sine :3 De er fantastiske!

    21. har en liten skjønn tibetansk spaniel ved navn charlie! han er bare helt nydelig 😀 er alltid hoppende glad når noen i familien kommer hjem, noen som vil hilse på ham eller vi får besøk også blir han ekstra glad om morgonen 😀 har hatt han i knappe syv måneder nå 😀

    22. Har 2 hunder av rasen leonberger, ufattelig herlig rase! Rolig, men tar mye plass og røyter mye. Men hva gjør man ikke for sine kjære “små” hehe. Har ganske mange dyr rundt meg da, har et innlegg om det her:
      http://latediamant.blogg.no/1327709041_28jan2012.html
      Men man må tenke på at hundene vokser opp og ikke forblir like søte som valper hele livet(siden du kun har bilde av valper hehe) dessuten har du dyret i 10-15 år. Ønsker meg en ilder jeg, har ønsket meg det siden jeg var liten….den dagen jeg flytter hjemmefra….*drømme seg bort* hehe.

    23. Har en veldig søt liten svart hund med krøllhale, hun
      Er nå 8 år og like glad i å leke og kose! Hun har virkelig
      En egen personlighet, hvis hun merker at du er lei deg eller
      At hun har gjort noe galt tar hun øra bakover og kryper bort
      Til deg-så søtt! Hun jager også skygger, katter, vaskemaskinen
      Og ser på tv! Anbefaler virkelig denne rasen: norsk buhund, svart!
      Veldig glad i bloggen din!

    24. Hei, jeg har en Golden retriver, og han er helt nydelig. De er nydelige når de er små og når de blir store. Jeg vil anbefale det, Og de er så snille 😉
      klem

    25. Det er ikke alltid som du trur! Kose med den i senga? det er ikke som på bilder! De bare dytter deg og røyter og snorker!

    26. JA jeg har en hund! og hun heter Lady<3 hun er kjempe kosete og elsker å leke med bal^^, det er en bordercolie<3

    27. du burde sjekke ut stabyhound på google, den er utrolig fin og ganske sjelden i norge, finnes are 100 av dem i norge ca + at de er utrolig fine å kosete, å det som er fint er å finne et sjeldent navn på den som min heter xava!^^ hun er kjempe søt, elsker henne!<3
      ELSKER BLOGGEN DIN!<3

    28. En dag når jeg blir voksen skal jeg eie en Sarloos Wolfhound. Fineste vesnene på jord, men kreveren erfaren hundeeier så right now har jeg en golden retriever og har hatt en cocker spaniel før det.

    29. Jeg har en Yorkshire Terrier. De er veldig små og søt. Denne rasen er allergifri.. og røyter ikke!:) Jeg ville ha anbefalt denne rasen<3

    30. Har en Japansk Spisshund! Hun er dessverre kortvokst og ligger under gjennomsnittet på både vekt og høyde.

    31. Vi har to Engelsk Settere og èn Boston Terrier! 😀 Alle i byen her er hodestups forelsket i Boston’en vår da, det er den kuleste, mest sjarmerende, lettlærte og snilleste bikkja på jord! Han elsker oppmerksomhet, og det finnes ikke noe aggresivitet i rasen, han er dritkul.
      Her er fire bilder når han er voksen (nå) :
      http://i45.tinypic.com/156wh2g.jpg
      http://i45.tinypic.com/211o26u.jpg
      http://i46.tinypic.com/2efp99f.jpg
      http://i48.tinypic.com/kd9642.jpg
      Og valp daaa:
      http://i45.tinypic.com/x9c2d.jpg

    32. har en engelsk cocker spaniel som er hvit og svart! ååh de er så søte, har en nå og hadde en som døde. De er verdens søteste skapninger og blir ikke for store! jeg hadde aldri klart å hatt en hund jeg ikke kunne ha tatt opp på fanget ! :p

    33. jeg har hund!det er en bernend sennen og er så søøt.det er ikke noe liten hund for og si det sån 😛
      men han oppfører seg som en liten valp hele tiden og elsker koos 😀
      du må søke på google på bernend sennen så finner
      du de søte voffsene<3
      Btw! elsker bloggen din 🙂 <3

    34. Jepp, jeg har en papillon hund som er 1 år og 4 mnd nå! Han er sånn helst serriøst min beste venn! Han er trofast, kjempe glad når jeg kommer inn døren etter å ha vært ute, og trøster meg når jeg er lei meg. Hvis jeg for eksempel gråter har han alltid labbene hans på låret mitt, og står bare å ser på meg, eller begynner å syte selv. Årh, elsker han! Han heter Bentley btw:-) Har et par innlegg om han på bloggen min, det er bare å søke på google, annsta – hunden min. Også har jeg en video av han på youtube som heter Bentley the explorer 🙂 Håper at du tar en titt 😀

    35. Jeg har en dachs, langhåret liten gutt på litt over 1 år. Veldig lite lyd i han, bjeffer svært sjeldent, men er veldig sta. Blir derfor like fornærmet når han ikke får det som han vil. Han er veldig bortskjemt da, så får sove i senga sammen med meg, men elsker også buret sitt om han vil ha litt fred og ro.
      Om 5-6 år skal jeg kjøpe meg en Rhodesian Ridgeback, en rase du virkelig burde se mer på hvis du vil ha en stor hund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg