SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN; 14.AUG.12

 Hvor har du kjøpt den røde Obey snapbacken?
– Den har jeg kjøpt på junkyard.no! Det er desverre ingen fler igjen nå, men de skal få det inn om ikke så lenge.  

Siden du har så pen kropp, trener du ofte? I såfall, hva/ hvordan trener du?
– Hehe, tusen takk! Men jeg trener faktisk ikke i det hele tatt. Mangler motivasjonen. 

Hvem sin ide var det å starte BeachIt merket? 
– Det var Didrik. Mens jeg var i Tyrkia ba han meg om å ringe han så fort jeg hadde sjangs og så fortalte han om denne ideen om å lansere vårt eget merke. Denne gutten er utrolig genial. Husker at jeg trodde han hadde gått fra vettet. Men jeg var selvfølgelig med på det med en gang.

Har du noen fobier? Elsker bloggen din.
– Millioner takk!! Hm, ikke akkurat fobier. Men jeg har en liten frykt for å fly og være steder hvor det er veldig trangt.

Har du og Didrik kranglet før?
– Av hele mitt hjertet skulle jeg ønske jeg kunne si nei. Men i et forhold er det som sagt normalt å krangle. Selv når vi krangler, ordner det seg veldig fort. Ender en del ganger med at vi tenker over hvor teit og meningsløs krangel det var.

Du er bruuuuun, bruker du selvbruning eller solarium?
– Hihi, takker så mye du! Jeg bruker kun solarium. Og gjør det kun noen ganger i uken for å oppbevare brunfargen.

Hvor lenge har du og Didrik vært sammen?
– Den 11.oktober har vi vært sammen i nøyaktig 1 år. Men ettersom en idiotisk grunn regnes med et offisielt forhold etter å ha gjort det synlig på facebook, vil jeg si vi egentlig allerede nå har vært sammen i over 1 år. 

Hvordan har du det om dagen?
– Utrolig hyggelig å bli spurt om noe sånt. Men jeg har mest negative dager nå for tiden. Vet ikke hvorfor, men jeg blir fort følsom nå. Men heldigvis har jeg gode venner, kjæreste og familie som holder humøret mitt på plass.

Når begynte du med longboard?
– Nøyaktig på julaften. Husker jeg ble overlykkelig da jeg skjønte at det var longboard jeg fikk. Selvom det var sent da vi kom hjem, stakk jeg og søsteren min ut med en gang for å prøve det ut.

Hvorfor blogger du?
– Jeg syns det er utrolig gøy å blogge. Det har blitt en hobby, noe jeg gjør hver eneste dag. Tanken på at folk faktisk liker å lese om det jeg skriver om er ufattelig koselig.

Hvor mye tjener du på bloggen?
– Det er en privat ting og noe jeg selv ønsker å holde litt tilbake på. 

Overnatter du aldri hos Didrik, bare han hos deg?
– Saken er nå at han faktisk bor hos meg, derfor er det slik. 

Hvilken hårfarge er din ekte?
– Den jeg har nå, og som jeg også har hatt en veldig god stund. Jeg hater å gjøre endringer med håret mitt. Veldig pyse når det gjelder sånt.

Kan du legge ut et bilde der du ikke har gjort noe med brynene?
– Veldig gammelt bildet, og dessverre var jeg dum nok til å ødelegge dem slik at jeg nå føler jeg er nødt til å tegne på.

Spiser du mye dritt i ukedagene?
– Hahahaha, hver eneste dag. Dessverre.. Flaks jeg har så høy forbrenning!!

Røyker eller snuser du? Og gjør Didrik det?
– Ingen av oss gjør noen av delene, og det er jeg veldig glad for. Takler ikke å sitte i samme rom som personer som røyker. Og har du en snæss i munnen din, helst ikke snakk til meg. For ånden uutholdelig. Jeg får spader bare noen åpner en snusboks ved siden av meg. For en stank!

Kan du fortelle litt om forholdet til deg og typen din?
– Tja, klart det! Vi er ufattelig like, det er skremmende til tider. Egentlig veldig ofte. Vi låner hverandres klær fordi vi har ganske lik stil. Jeg har aldri møtt noen som får meg til å føle meg så spesell sånn som han gjør. Vi er to kjærester som kan gjøre alt sammen. Alt fra å se på søte hundefilmer til å ha rapekonkurranse. Ja, det høres ekkelt ut. Men det er ufattelig søtt egentlig. Og vi liker å lekeslåss, hihi. 

Retter du håret ditt hver dag?
– Nei, det gidder jeg rett og slett ikke. Tar så lang tid ettersom jeg har langt hår. Tar heller bare fletter i håret noen ganger og sover med dem slik at det blir fine bølger dagen etter. 

Hva vil du bli når du blir eldre?
– En lykkelig kone med giftering og barn + en hund. Ønsker selvfølgelig at jeg har en jobb som jeg stortrives med!

Hvorfor blogger du så mye mindre og “kjedelig” enn før? Før var det mye mer innhold i innleggene dine, og vi fikk på en måte “være med deg” gjennom dagen din. Nå er det mer “I dag var jeg med Didrik, det var kjempekos” Og hun veninnen din som hadde et kallenavn jeg ikke husker. Hva skjedde med henne?
– Jeg har vel bare mistet blogg sjarmen og blitt en ræva blogger? Men at jeg blogger mindre syns jeg egentlig er ganske rart. Blogger omtrent 2-3 innlegg hver eneste dag. Det er ikke et kallenavn, hun heter Kinga. Vi mistet kontakten av visse grunner, flytting og forskjellige skoler osv. Men vi har fremdeles litt kontakt med hverandre.

Hvor høy er du og hvor mye veier du?
– To ting jeg ikke liker å svare på egentlig. Men jeg er 165cm og veier 47kg. 

Er du 100% norsk?
– Jepp, det er jeg! Syns det er veldig morsomt at det faktisk er en del som lurer på det. Jeg føler jeg selv at jeg ser helt norsk ut, men tydeligvis ikke. 

Kan du fortelle kjærlighetshistorien deres?
– Jeg fant profilen til Didrik på facebook i 10’klasse. Jeg visste ikke hvem han var eller hvor han bodde. Eneste jeg visste var at han var jævlig deilig. Kun noen dager etterpå fant jeg ut at han bodde i Moss og hadde fellesvenner med meg. Husker den ene kleine samtalen vi hadde, han spurte om hvem det var og jeg svarte bare med “Madde kanskje” På den tiden hørtes jeg ut som Linni Meister. Vi skulle ha en avslutningsfest på festestranden med klassetrinnet vårt ettersom vi skulle begynne på vgs etter ferien. Jeg hadde snakket med Didrik et par ganger på msn før denne festen og fikk vite at han skulle dit. Tro det eller ei, men jeg stod å danset da han skrev det til meg. Vi hadde aldri snakket sammen i virkeligheten før denne festen. Jeg husker jeg stod nede ved vannet på sanden sammen med to kompiser og bare snakket. Plutselig kjenner jeg to hender som går rundt hoftene mine og en hake som legger seg på skulderen. Da jeg snudde meg for å se hvem det var, ble jeg sjokkert og starstruck til tusen. Det var Didrik. Helt ut av det blå. Etter den kvelden klarte jeg ikke å tenke på noe annet enn det minne. Nå i dag elsker jeg å fortelle denne kjærlighetshistorien om hvordan vi møttes, fordi han alltid har hatt denne sjarmen.

Hvordan er selvtilliten din? Det virker som du har en god del.
– Jeg deler en god del av livet mitt på bloggen, men jeg holder mitt private for meg selv. Så det jeg mener med dette er at selvom det ser ut som selvtilliten min er høy, ikke glem at det er store deler av livet mitt jeg ikke deler med dere.

Hvordan er det å tenke på at du faktisk er veldig mange jenters forbilde?
– Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si eller hvordan jeg skal svare på dette. Å bli kalt et forbilde er noe av det fineste og mest betydningsfulle jeg noen gang har fått som kompliment. Jeg er målløs over det, og det er en så fantastisk følelse av å bli sett så høyt opp til. Jeg er en veldig heldig jente.

Hvis det var en ting du kunne endret med deg selv, hva ville det vært?
– Høyden min uten tvil. Jeg hater den. Hver gang noen kaller meg “søt og liten” gjør meg det ikke annet enn misfornøyd.

Blir det greit å komme tilbake til hverdagen og skola?
– Jeg gleder meg faktisk ufattelig mye! Men vedder 100kr på at jeg er dritt lei etter en uke, haha.

Hva liker du best bortsett fra potet?
– Haha, ååååh… Kjæresten min, ostepop og bearnaise!

Har du vansker for å stole på folk?
– Ja, stoler på veldig få personer. 

Er det langt fra der du bor og til byen? Siden du måtte jogge hjem pga den bakt poteten, haha.
– Hahahahaha! Det tar vel rundt 15-20 minutter. Jeg har jo så korte ben, hehe…

Hvilket longboard anbefaler du til cruising?
– Da vil jeg anbefale Sector9 og Madrid!!! 

 

34 kommentarer

Siste innlegg