JUST MY LUCK

Hallo! Første skoledag og jeg har hatt tonnevis med uflaks. Starter med at jeg står opp 07:30 for å fikse meg. Jeg bruker over 30 minutter på å fikse den dumme eyelinern bare. Jeg klør meg i øyet slik at mascaraen blir fucka siden den ikke hadde tørket. Så går jeg inn på rommet for å se hvor mye klokken er. Så er den plutselig 08:40, jeg har 20 minutter på meg å rekke skolen og jeg må gå. Ender opp med at jeg stikker, plutselig glemmer jeg penger. Så jeg går tilbake… Da jeg er litt mindre enn halveis til skolen har jeg glemt skolekortet hjemme. Det MÅ jeg ha. Derfor hadde jeg lite tid igjen, men rakk det akkurat. Og da jeg kom frem fikk jeg vite at jeg plutselig har historie på engelsk. Dafuq? Men en god ting er at jeg har kun 2 timer på mandager så er jeg ferdig!! Siste uhellet skjedde etter jeg hadde hentet bøkene. Jeg falt i trappen med alle bøkene mine og med mange i publikum, ufattelig typisk. Velkommen tilbake til skolen, Madeleine.

26 kommentarer

Siste innlegg