VINN GAVEKORT PÅ FOOTWAY.NO TIL EN VERDI AV 500-,

Hei alle sammen! Jeg venter 3 nye par sko som jeg har bestilt fra Footway.no Gleder meg fryktelig masse til å få. Tok i størrelse 37, så satser på at de passer meg bra. Disse to uteskoene falt jeg pladask for, elsker fargene og det er slike sko som ikke er tunge i det hele tatt. Høyhelene er det jo ganske kjekt å ha! Likte fargen godt og. Det er ufattelig billig sko!!!

Jeg setter i gang en skikkelig fin konkurranse nå. Eneste du trenger å gjøre for å være med i trekningen av gavekort på 500-, valgfrie sko på footway er at du liker fanpagen deres HER. Vi sjekker nøye om du har likt og du må legge igjen mail slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren av et nytt par sko. Lykke til alle sammen og håper dere liker alle flotte skoene dere kan velge mellom 🙂


Blå sko 258kr link HER  Røde sko 384kr link HER Beige sko 299kr link HER

268 kommentarer

Siste innlegg