WHY?

Hei! Dette syns jeg er en alvorlig sak ettersom dette får meg til å fremstå som om jeg bruker dere mot å få ting. Jeg har fått med meg at noen av dere tror jeg blogger kun for å få ting. Hva er det for noe tull? Jeg blogget i nesten 2 år før jeg ble lagt merke til. Jeg blogget i nesten 2 år før jeg kom så høyt opp på topplisten. Og nå som jeg faktisk er så heldig og får tilbudt ting så er det galt? Du hadde garantert ikke takket nei til disse flotte tingene jeg får hvis du selv hadde blogget. Jeg takker ikke ja til alle tilbudene jeg får. Jeg takker ja til det jeg vil. Og tingene jeg faktisk får, gir jeg noen ganger bort til dem jeg er glad i. Så nei, dere vet ikke alt. Jeg får ting mot konkurranser på bloggen hvor dere får ting selv. Det elsker jeg, at jeg faktisk får gi noe tilbake til dere. Nei, det er ikke bare velg og få på en blogg. Jeg blogger fordi jeg syns det er kjempe gøy, jeg får så gode kommentarer av dere, det har blitt en del av hverdagen min og en hobby. Dere dømmer en person ut i fra en blogg, det er helt galt. Det er store deler av livet mitt jeg overhode ikke deler med dere. Ja, alle får haters når de kommer på topplisten. Men ærligtalt, å dømme en person pga en blogg blir for dumt. Dere kan tro dere kjenner meg pga det jeg deler med dere. Men det er så mye av meg som jeg ikke deler med dere. Kan garantere dere det at hvis jeg hadde delt store deler av privatlivet mitt her på bloggen med dere hadde dere fått et helt nytt inntrykk av meg og skjønt hvor mye jeg har gått igjennom. Det er mye som skjules bak et smil.

49 kommentarer
    1. Du gjør jo helt sikkert ikke det.. De folkene som sier det er enten sykt sjalue eller så er de bare dumme.. For de hadde nok garantert ikke sakt nei til å få ting for noe de synes er gøy.. 😀

    2. Ikke tenk på hva de andre sier, er jo flere på topplisten som også får sponset ting, så hvorfor skal ikke de få noe kritikk for det? Du er sterk STÅ PÅ!

    3. jeg syntes du virker utrolig herlig, du har blitt ett av mine forbilder, hvertfall når det kommer til stilen din 🙂 du er en stor inspirasjon for meg og for mange andre. Stå på og husk at haters bare er misunnelig 🙂 stå på og aldri slutt å blogge ! da blir jeg nesten lei meg 🙂 din hobby er å blogge min er å følge bloggen din for å få inspirasjon til hverdagen !

    4. nå er det jo slik som du sier, at vi absulutt ikke kjenner deg via bloggen, men du virker hvertfall for meg som ei kjempe kul jente, som gjør sin egen greie. og når man gjør sin egen greie å får positiv respons på det, så får man mange haters. men så er det jo også slik, at jenter hater å se andre jenter som er penere, kulere og mer populære. sånn kommer det alltid til å være. ta det som ett komplement. de ser på deg som en såppas stor trussel at de gjerne poster både en og to anonyme stygge komentarer, og det sier mer om dem enn det gjør om deg. og akuratt som all pr er god pr, så fungerer komentarer på samme måte.

    5. Er så tåpelig å hate noen for at de blogger.. jeg syns du er rå Madeleine! Forsett med den du er! Du er en stor inspirasjon for hele Norge og meg! Du er så flink til å skille mellom ditt private liv og bloggen, STOR respekt til deg. Og ha en fin dag videre!
      Aloha ♥

    6. Jeg liker bloggen din veldig godt, og det er jo derfor jeg er innom flere ganger om dagen, men jeg kan på en måte skjønne hva folk mener når de lurer på om du bare blogger for å få ting. Før så gjorde du så mye mer ut av innleggene dine, men nå så er det veldig mange innlegg som bare handler om ting du har fått i posten. Innleggene om gavene dine er ofte også lenger enn de innleggene vi faktisk er her for å lese. Men jeg kan også skjønne at motivasjonen har gått litt ned siden den gang om du ikke har det så bra. Håper ting ordner seg for deg, for jeg vet selv hvordan det er å være langt nede.
      Klem <3

    7. Stå på madde ! de tingene du får, fortjener du så apsolutt etter mine meninger ! haters gonna hate, tenk at du har mange som digger bloggen din og som garantert er enig med meg : D
      digger deg ! <3

    8. Nå er det jo sånn at de på topplisten får mye hets. Uansett hva de gjør er det alltid noen som vil komme med kjipe kommentarer. Det er utrolig få som kommer så langt som det du har gjort, så i stedet for å klage, drit i kommentarene og sett pris på det du har fått. Alle har hatt det tøft i livet, og om du ikke takler noe negativ tilbakemelding bør du revurdere å blogge. Du er kjempe flink, men du vet at det er alltid noen som vil komme med ting du egentlig ikke vil høre. Men i stedet for å klag, vurder heller om kommentarene er konstruktive og er noe du kan endre på, eller om det bare er dritt som du kan legge bak deg. Om mange reagerer på dette, enten gi faen i kommentarene eller gjør noe med det. Ingen er perfekte, og du virker for en gangs skyld som ei jordnær jente, men vær så snill, ikke klag… Du er kjempe heldig som har dette!

    9. Jeg skjønner deg, uffa meg jeg fatter ikke at noen folk tror de kan være så dumme at de tror at de kjenner toppbloggerne 100% igjennom en blogg. Jeg støtter deg 100% og er en av dine største fans, blir gla bare jeg leser bloggen din. Du fr meg igjennom så mye..Jeg respekterer deg 100% og syns du har en dritkul blogg!♥ Jaja, og til dere andre..Har dere et problem med Madde, så bare drit i å les bloggen hennes da! Har dere et problem med henne, har dere et problem med meg! Du er sterk Madeleine, ikke la dem knekke deg! Elsker deg, du er forbildet mitt♥

    10. Du er utrolig sterk, Madeleine 🙂
      Du fortjener ikke hat.. Du virker som en utrolig livlig og søt jente, og ikke minst er du utrolig pen. Eller.. Ingen fortjener hat. Jeg skjønner ikke hva folk får ut av den drittslengingen.
      STÅ PÅ!

    11. Kunne ikke vært mere enig!
      Det er vel en grunn for at du er på topplisten og;
      fordi folk liker bloggingen din, enkelt og greit 😉

    12. du er nydelig madeleine, og du er helt seriøst mitt idol! jeg vil aldri dømme deg, for jeg ville antagelig gjort akkurat det samme! elsker bloggen din. stå på!

    13. det er ikke det at vi ikke liker deg, og det virker som at du tar det vi sier som et personangrep?
      Det at noen av oss synes at du for det meste blogger om sponsede produkter er gangske irriterende over tid, det har jo ingenting med deg som person og hva du har gått igjennom i livet å gjøre, for nei, vi kjenner jo ikke deg.
      Mitt råd er ihvertfall at du slapper litt av med de sponse innleggene og heller tar ett par oppsummeringer i måneden så vi slipper alle de små imellom det vi egentlig vil lese.
      Så det framstilles i inlegget ditt at de som ikke liker sponsebloggingen din later som at de kjenner deg, og ikke vet hva du har gått igjennom. Og nei, vi kjenner deg ikke, og har ingen aning om hva du har gått igjennom.
      men leser bloggen din fremdeles, og synes du virker som en sykt kul jente, henter mye inspirasjon herifra

    14. CHARLIE: Det der er noe av det dummeste jeg har lest. Hvorfor skal Madde bry seg om hva akkurat DU vil lese? Hun har jo flere 1000 lesere hver eneste dag? Slutt å oppfør deg som at dette er noe du betaler for og du ikke får igjen. Hun blogger om akkurat det hun vil, jeg syns det er interessant å se hva hun har kjøpt og fått. Hvis du ikke liker det så kan du likegreit ikke lese bloggen? Skjønner ikke hvordan folk skal prøve å forme bloggere med drittslenging og unødvendige kommentarer. ALLE forandrer seg , dette er faktisk en ekte person det er snakk om. Siste gang: Hvis du ikke liker det hun blogger om, ikke les den. Prøv å blogg hver dag, flere ganger om dagen i to år og kom på topplisten. Tullete, digger deg Madde!!

    15. I stede for og slenge stygge kommentarer og slike ting hvorfor ikke bare slutt og gå inn på bloggen hennes. Hun velger selv hva hun vil blogge om, og det hun har blogget om i det siste har gitt henne lesere derfor forsetter hun og blogge om slike ting. Selv om hun er på topplista og får ting sponset betyr ikke det at hun blir til et dårligere menneske som skal få all dritten rett opp i tryne. Noen må lære seg og tenke før de skriver altså! 🙂

    16. MARIT: Jeg liker bloggen hennes, kritiserte henne kun fordi jeg synes noen av tingene hun skrev i inlegget var litt feil, prøvde å komme med konstriv kritikk! Madeleine fortjener plass på topplista og tingene hun får, men synes hun burde roe litt ned på bloggingen om de sponsede tingene. Var bare min mening. Jeg beklager til både deg og madeleine om det framstår som noe annet.

    17. Det å dømme STILEN din, det er en ting. Og du har jo helt sykt fin stil!! Men når man tror man faktisk vet hvordan du er som person, da… Hvordan kan det være mulig gjennom en blogg…

    18. skjønner godt hva du mener med at det kan alltid skjules noe bak et smil…jeg vet du har gjennomgått mye, faktisk .. 🙂 og det provoserer meg såå sykt at folk skal blande seg opp i hva du skriver, det er vell opp til deg og det er jo din blogg, hvor vankselig er det for folk å forstå det !!!!!!!!!!!!!!

    19. Til alle dere som tviler, Madde er en SUPER jente! Og hun bryr seg så mye om vennene sine! Hun legger mye tid og energi inn i denne bloggen. Det er FOR DERE! For oss – som leser bloggen og er interessert. At hun bruker denne for å få ting blir helt feil. En del av ingene hun sponses med deles ut til dere, og personlige venner. Og det skal dere vite, hun er en av de mest fantastiske jentene jeg kjenner. Ikke la noen idioter over nettet knekke deg, Maddi 🙂 Haters gonna hate, #FISH (fuck it shit happens)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg