EYELASHES

Hallo dere! Tusen takk for alle anbefalingene dere kommer med angående bøker, det er til så stor hjelp! Vurderer å gå for “The hunger games” skal faktisk se filmen i dag, så kan jo også ta en sammenligning av den kanskje. Jeg har mine dager nå igjen, altså jeg har flaks med øyevippene mine hvor jeg endelig får dem lange igjen. En god stund siden sist jeg hadde så flaks, og takk for at den endelig er tilbake. Jeg påfører litt, kanskje mer enn vanlig. Men må litt til med øyevippene mine siden de kan være ganske dårlige til tider. Mascaraen jeg bruker er Telescopic i gull og koster 179kr, anbefales virkelig!!! Bruker du noen spesielle metoder når du tar på mascara og hvilken mascara bruker du?

28 kommentarer
    1. Bruker Maxfactor False Lash Effect mascara, funker fett!! Bruker å påføre den ved å ta “sagebevegelser” oppover vippene, så ser det ut som jeg har mye fyldigere og jevnere øyevipper enn det jeg har!! Anbefales å prøve :))

    2. Jeg anbefaler deg å lese boken før du ser filmen, ellers sammenligner du filmen med boken, og ikke omvendt som det egentlig er. Irriterer deg bare over at boken gjør det “feil” og utseendet på personene er kanskje “feil” :p

    3. IKKE SE FILMEN FØR DU HAR LEST BOKA!!
      Sånn helt seriøst, filmen suuuger i forhold til boka, og hvis du leser boka etter å ha sett filmen så vet du jo hva som skjer og det er ikke like gøy!:s Men filmen har bra kulisser og skuespillere, men de har droppa så utrolig mye at jeg skjønner ikke hvordan noen kan like den filmen. Du får jo ikke noe som helst inntrykk av personene der? Og noen ting som jeg blir SKIKKELIG irritert over er når de er i hulen (skal prøve å forklare uten å røpe for mye) og kysser, så er det jo bare et lite nuss? I boka så skjedde det flere ganger, noe som faktisk er en ganske viktig faktor! Og når han helt PLUTSELIG plumper ut med en tale om at “Ååh, jeg har aldri turt å si det til deg , men jeg har elsket deg helt siden den gangen med brødene! Jeg har tenker på den hendelsen og deg hele tiden” osv… Det var STIKK motsatt! I boka så står det at HUN sier “Jeg føler jeg står i gjeld til deg helt siden den gangen med brødene. Jeg og familien min hadde ikke vært her i dag hvis det ikke hadde vært for det. Jeg har aldri fått takket deg for det.” (noe lignende det), og så svarer han “Hva? Den gangen med brødene? Det var jo ingenting å stå i gjeld for. Det var lenge siden og vi var små.” Og slutten av filmen er heller ikke helt lik slutten i boka. Jeg skjønner jo at filmen bare er basert på boka, altså at ALT må jo ikke være likt, men dette syns jeg faktisk er ganske viktige ting som er blant de 4000000 tingene de har droppa i filmen. Men jeg skjønner også at de har droppa mye siden filmen hadde blitt for lang, men det gjør ikke filmen noe bedre for det..
      Vel hvis du gadd å lese alt dette så syns iallefall jeg at du bør lese boka først, og jeg lover deg at du kommer til å bli hekta! Jeg ble skada, sånn seriøst.. Leste ferdig hele serien på 2 uker, og når venninna mi hadde lest den ferdig litt etter meg kom ho til meg på skolen og gråt pga. noe trist i boka+at bokserien var ferdig. Når jeg hadde lest ferdig serien lå jeg på sofaen og stirra i taket en halvtime og lurte på hva jeg skulle gjør videre.. Jeg leste de siste sidene flere ganger, og selv om jeg hadde masse jeg kunne gjøre så var det HELT KLART noe som manglet, haha. En annen venn av meg leste den før ho skulle legge seg, også leste ho og leste helt til hun kom til siste side og så at klokka var 7 om morran. Så ja, kos deg med boka!:) Og TYI, ikke les nr. 2 og 3! Åhh, de ødelegger alt! HATER nr. 3, alle blir skada! Men hvis du leser nr. 2 så MÅ du lese nr. 3! Hahah så velg selv, men du kommer ikke til å like 3ern like bra som 1ern

    4. elsker bloggen din! du har sjukt fine øyne:O
      men det jeg bruker er først 2000calories for lengde, så bruker jeg one by one for volum og til slutt million lashes extra black for fnish:)

    5. Hunger Games er skikkelig bra, men det er en trilogi så anbefaler ikke å ta den boken hvis du skal skrive særemne. Tenkte på å skrive om den boken en gang jeg også da jeg hadde en lignende oppgave, men fant ut at det kom til å bli alt for komplisert, altså for mye å måtte ha med..
      Men anbefaler å lese Hunger Games uansett!! Det er de mest spennende og beste fantasi bøkene jeg har lest til nå, garanterer at du blir helt hekta når du begynner å lese!

    6. bruker den samme bare i sølv, beste jeg noensinne har prøvd!!! påfører i sikksakkmlnster, eller holder børsten på vippene mens jeg lukker øynene til jeg får bra resultat:):)

    7. Åå heldig som får så fine øyenvipper! Har prøvt over 10 maskaraer, men får alltid slike “nedovervipper” sånn at man ikke ser at jeg har på, bare st det er svart der liksom. Burikrr vippetang, men når maskaraen tørker går de bare nedover. Prødve en gang uten vippetang, og da går de vertfall ikke opp…Er det bare jeg som ikke er god eller er det øyenvippene mine? Det funker på alle vennene mine…Help me!

    8. Renate: Jeg er ingen ekspert på sånt, men det kan hende at du bare bruker feil kost. Spørr de som jobber i butikken om de har en mascara som de kan anbefale for dem som ikke har vipper som bøyer seg. Et godt tips for å få myke og sunne vipper er å ta litt vaselin på dem rett før du skal legge deg, gre det ut med en vasket mascarapenn, og så skyller du det ut dagen etterpå!

    9. Sykt fine vipper og øyne du har!! Døør 😮
      Jeg pleier bare å påføre flere lag etterhvert som det tørker. Men passer på at det ikke klumper seg 🙂

    10. Bare lurer.. Skjer det noen gang at vippene dine “går feil vei” ? slik at de går mot noen andre vipper, og ødelegger alt? Har du noen tips til å fikse det på en lett måte? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg