10 TING DU KANSKJE IKKE VISSTE OM MADELEINE

Hei dere! Madeleine spurte meg om jeg, Malin kusinen til Madeleine, kunne hjelpe henne med ett innlegg der jeg skriver ”10 ting du kanskje ikke visste om Madeleine” Og det kan jeg jo! Har jo kjent Madeleine hele livet mitt, så en del ting har jeg plukket opp på veien. Håper dere liker innlegget og fikk med dere noen nye ting om Maddis!

1. Når hun var liten, var hun den mest jålete jenta jeg vet om, hun hadde mer sminke i en alder av 7 år, enn jeg noen gang har eid.
 

2.  Hun er veldig flink til å både synge og danse, jeg mener… veldig flink.
 

3. Favorittmaten hennes er poteter.  Tror hun kunne levd på poteter med bearnaise eller brunsaus.
 

4. Når hun var liten ville hun heller ha loff med leverpostei enn taco.
 

5.  Hun ble født med bare ett øre. 
 

6.  Hun hater å få imot komplimenter. Når noen sier pene ting til henne blir hun flau og vet ikke hva hun skal si. 
 

7. Hun er egentlig ett skikkelig bøllefrø. Elsker å tulle og lekesloss med andre. Ender som oftes med at hun taper da. 
 

8. Hun er brun året rundt. Har ikke sett henne bleik en gang. 
 

9. Hun er veldig omtenksomsfull.  Hun kan ha en skikkelig dritt dag, men alikevell bryr hun seg om at alle rundt henne skal ha det bra.
 

10. Madde har alltid vært en guttemagnet. Husker før ville alle ha madde, og det hatet jeg henne for.  
 

16 kommentarer

Siste innlegg