NEW IN FROM JUNKYARD.NO

// Samarbeid med junkyard.no

For en kort stund siden fikk jeg tilsendt disse produktene hjem og jeg må si jeg er så fornøyd som det er mulig å bli. Junkyard er den nettbutikken jeg alltid har handlet mest på og føler meg trygg på. Sånn at dere ikke skal trenge å spørre om størrelsene på produktene skriver jeg det under på hvert eneste bilde. Disse luene er favorittene mine. De er så kule og sitter kjempe bra på. Det beste med junkyard må være alle salgene de har, de har ofte fri frakt og det er nyheter der nesten hver dag. Jeg anbefaler deg å ta deg en god titt, kanskje du finner deg noe nytt?


Tskjorte størrelse XL

Tskjorte størrelse L

Shades

Fisheye

Sweet lue onesize

Sweet lue onesize

Skjorte med hette størrelse XXL

Genser størrelse XL


Jeans størrelse XXS (stretch)

Bag

//sponset 

35 kommentarer

Siste innlegg