WHO ARE YOU?

Hei dere! Jeg har hatt blogg veldig lenge nå, og har lagt merke til at det er de samme som kommenterer veldig ofte og det er kjempe søtt! Det er så herlig å se at jeg får tilbakemeldinger på det jeg gjør. Denne bloggen er jo stort sett om meg. Derfor er jeg veldig nysgjerrig på hvem dere er, hvor dere kommer fra, hva slags interesser dere har osv. Kan dere ikke skrive litt om dere selv, gjerne legge igjen accounter dere bruker så får jeg litt inntrykk av hvordan dere er hvis dere skjønner. Er så nysgjerrige på hvem dere er!! 🙂

184 kommentarer
    1. Jeg heter Kristine Lenes, 15 år, fra Harstad i Nord-Norge.
      Elsker bloggen din! Har lest den i 2 år snart 🙂

    2. Heter Kristina Beritsveen og kommer i fra Søndre Land! Er 18 år og jobber som lærling nå. Videre vil jeg utdanne meg som noe innen psykiatri 🙂 Ellers er jeg alltid med venner, trener eller slapper av på sofaen med en film!

    3. Jeg heter Emma, og er 14 år! Har lest bloggen din i snart et år nå, men jeg er så utrolig dårlig til å kommentere. Elsker bloggen din, og du er helt klart forbilde! Du er utrolig pen, og stilen din er helt ubeskrivelig fin! 🙂

    4. Først vil jeg starte med å si jeg har fulgt med på bloggen din så lenge jeg kan, og blir inspirert på på så mange måter hver dag av deg! Takk for at du er den du er!
      Jeg heter Nilofer og kommer fra lillestrøm/oslo. Veldig glad i å ta bilder, mote/stylist er stor lidenskap og det å synge. Veldig glad i dyr, så jobber i dyrebutikk og liker å hjelpe mennesker så vil også bli en form av et “hjelpemiddel” for mennesker overalt når jeg blir eldre 🙂
      Klem, N.

    5. Eg hette Ingrid, e 15 år! Komme fra Haugesund! Neste år ska eg på vidergående, vetkje heilt ka eg ska utdanna meg som da..
      fast leser, elske bloggen din, elske stilen!

    6. digger stilen din og elsker bildene dine, dette er den eneste bloggen jeg er fast leser på!! 16 år, jjannicke på instagram 🙂

    7. Hej!
      Vil bare si at jeg digger deg! Du er så utrolig kul, og jordnær, du er liksom ikke som andre bloggere som bare er overlegene fordi dem er på topplisten. Og bare ved dette innlegget viser du at du bryr deg om leserne dine! Da får man liksom lyst til å følge deg mer. You Go girl!

    8. Jeg heter Karoline, blir snart 16 år, kommer fra Haugesund og går første året på videregående, studiespess!
      Jeg har fulgt bloggen din veldig lenge, og kommenterer av og til. Skal bli flinkere til det!
      Jeg liker bloggen din veldig godt siden du er liksom så normal på en måte! De andre toppbloggerne er blitt så fulle av kjendis-fakter og blogger kun om ting de får sponset, men du virker nå ivertfall veldig jordnær og blogger om “normale” hverdager, haha 🙂
      Og bare det at du lager av og til slike innlegg som dette syntes jeg er veldig gøy, og det viser liksom at du bryr deg om leserne..
      Stå på videre, du er en kjempeflink blogger! 😀

    9. Jeg heter Sandra og er snart 20 år.Jeg bor i Sandefjord,som ikke er så langt fra Moss med båt :p
      Jeg er veldig glad i musikk,tegning og dyr..og er altfor mye på internett.
      Jeg har lest bloggen din i et år tror jeg.
      Du kan finne meg på twitter; sandrakristinee 🙂

    10. Hei! jeg heter martine og er 16 år.Har fulgt bloggen din siden sommerferien, da jeg fant ut at jeg kom på samme hotell i side som du! bare at jeg kom en uke etter du dro..Elsker bloggen din, men er veldig dårlig på å kommentere!

    11. Mitt Navn er Ida Nathalie, jeg kommer fra og bor i Tønsberg, er 17år. Fremtids planene mine ang jobb osv, er å bli skuespiller. Men som reserve plan så utanner jeg meg som Barne og ungdomsarbeider.
      Instagram: idagustavsen
      Twitter: idagustavsen
      Blogg: idanathaliee.blogg.no
      Digger bloggen din! 😀

    12. Heter Amalie, er snart 14 år, kommer fra Hurum, elsker å være med venner, shoppe og synge, har ikke blogg, men vurderer sterkt å skaffe meg en. ELSKER bloggen din, og har vært fast leser så lenge jeg kan huske! Elsker stilen din, og i tillegg er du helt SYYYYKT pen!

    13. Jeg heter Julia er 14 år (9.klasse) og bor i Bærum. Danser hiphop, break, house og girlstyle. Elsker bloggen din og den gir meg masse inspirsjon! Er innom bloggen din 2-3 ganger daglig.
      Keep on blogging<3

    14. Heter Emilie er 14 år og kommer fra Posgrunnsområdet. Jeg liker å ta bilder, selvom jeg suger, også liker jeg å lage filmer. Syntes du har så kul stil også liker jeg at du ikke er sånn rosablogger haha..
      emkor.blogg.no

    15. Jeg heter Emmy Søe Eriksen, er seksten år og går førsteåret med musikk på Rud vgs i Bærum. Du var den som inspirerte meg til å få de få “swag”-plaggene jeg har i skapet; og du er utrolig pen og har en rå personlighet. Ihvertfall slik jeg har fått inntrykk av. På fritiden er jeg med venner, bruker altfor mye penger på mat, jeg elsker å fotografe, og bare være meg selv. Og så er jeg sånn passe klein og ganske høyrøstet.

    16. Hei 😉 har lest bloggen din så og si hver dag i over et år nå. Men er ikke den flinkeste til å kommentere akkurat, men dt skal endres! Jeg er en jente på 14. Som elsker stilen og at du tørr og ta den hellt ut imponerende. Har selv litt av den samme stilen;) og dt var du som gjorde at jeg fant junkyard så tusen takk. Er keeper på fotball laget og jeg skriver kunne tenke meg å bli forfatter en dag. Klem

    17. Jeg heter Ida og bor i Kongsberg. Jeg danser hver dag, har bla vært med i NM, EM og Norske Talenter (ninja). Jeg har lest bloggen din veldig lenge, men jeg er ikke så flink til å kommentere, hehe..
      twitter: ismathisen 🙂

    18. Jeg har ikke lest bloggen din så veldig lenge, men når jeg begynte å lese den gleder jeg meg alltid til neste innlegg og blir utrolig inspirert av deg til og blogge selv og jeg bare ELSKER stilen din, den er fantastisk kul og må si at jeg digger deg!
      Jeg heter Ida er fra Stord i Hordaland og har følgt med på bloggen din siden skolestart ca. :))
      Jeg er veldig glad i dans, sang og annet av musikk. Jeg er veldig glad i bloggen din som sagt <3

    19. Hei! Heter Lisa og er 16 år og bor 2 min unna trondheim by. Går 1vgs på medie og kommunikasjon, og stor trives med det. På fritiden spiller jeg håndball for klæbu IL. Vi trener hver dag og spiller 1-4 kamper i helgene, samtidig som vi reiser å spiller BRING-serie en helg i måneden over hele landet. Elsker virkelig denne sporten!
      Digger bloggen din å alt ved deg, stå på!

    20. Henriette, 15 år fra lille Moi. Har lenge vært fast leser på bloggen din. Kjøpte longboard pga bloggen din, og digger det. På fritiden sitter jeg som regel med pc på fanget eller ser en film sammen med noen. Og i helgene er jeg med verdens beste type. Instagram: Henrietteroiland
      blogg: xhr97x.blogg.no

    21. Jeg heter Sofie, og bor i vakre, våte Bergen!
      Jeg er 15 år og går i 10.
      Jeg danser hip hop og jazz, som jeg har danset i 6-7 år!
      Follow meg gjerne på Twitter og Instagram: SofieSuz!
      Stilen din er helt ELSK forresten, den er fantastisk!

    22. Hei! Jeg heter Victoria og leser bloggen din hver dag, men er dessverre ikke flink nok til å kommentere! Hehe 😉 På fritiden elsker jeg å stå på longboard og game.
      Elsker stilen din!
      Legg meg til på instagram: Suuuuperman 😀

    23. Jeg heter Signe, leser bloggen din hver dag.. Og digger den, er visst ikke så god til å kommentere men skal bli bedre..
      Instagram: Signetb

    24. Jeg heter Amalie og leser bloggen din hver dag! jeg synes jeg er veldig lik deg, og jeg må bare si at jeg elsker bloggen din og deg! jeg har sikkert vert i gjennom hele bloggen din! hehe. jeg heter amalieeu på instagram 🙂 og jeg hadde serriøst blitt dritglad viss du skrev en kommentar på bloggen min!!! :DD

    25. Jente fra byn på 14 år . Går på ungdomskolen i 9kl.
      Jeg gjør ikke på så mye idet siste siden vi har sååå mye prøver at livet rett og slett er kjedelig !! , når jeg gjør noe er de oftest med venner 🙂
      Jeg digger bloggen din og du er definitivt mitt forbilde ! Du er så pen og herlig, og virker som om du har en fantastisk personlighet, og ikke minst har du verdens kuleste stiil ! 🙂 <3

    26. Jeg er kanskje ikke den som kommenterer mest, men er innom bloggen din flere ganger daglig! 🙂
      Jeg heter Oda og kommer ifra Østby i Trysil. 14 år 🙂
      Jeg liker å ri, være med venner og pc da 😀
      Hvis du har lyst på et fjes, så heter jeg Oda Storbæk på facebook 🙂

    27. Jeg er camilla fra haugesund , går på haugaland vgs å er snart 16 år . jeg er som regel med venner på fritiden min.
      instagram: sofasopp

    28. Jeg heter Hanna og kommer fra Rørvik… jeg liker å drille og å være med venner… Insta: hannadl
      btw; elsker bloggen din!!

    29. Mitt navn er Adele jeg ble 13år på fredag og jeg har lest bloggen din utrolig lenge og du er utrolig inpirerende. På min fritid så synger jeg og går på teakwondo på ekholt.
      Jeg bare elsker bloggen din å leser den minst 7 ganger hver dag <3<3

    30. Jeg heter Amanda, kommer fra Voss og er 15 år, dvs jeg går i tiendeklasse på Voss Ungdomsskole. @amandagaren på Twitter

    31. Herregud å pen du er! Jeg heter Malin og er 15 år, har lest bloggen din helt siden du startet nesten. Jeg kjører freestyle ski/twintip og jeg danser.

    32. Mitt namn er kanutte og jeg er 13 år, snart 14. Jeg bor i møre og romsdal. Jeg så att noen leste bloggen din engang, og da begynte jeg og se innom den. Nå elsker jeg bloggen din å følger med på den ver dag!!! Elsker den
      instagram-kanuppe

    33. jeg heter sara, er snart 20 år, og kommer fra trondheim 🙂 har ikke lest bloggen din så veldig lenge, men startet å følge deg på bloglovin med én gang jeg fant deg!

    34. Jeg heter Karina, er snart 20 år, og jeg driver med styrketrening og twintip 🙂 Jeg er døv, men har et høreapparat så jeg hører på det ene øret når jeg har på det. Har veldig lyst til å bli fysioterapaut eller personlig trener.
      Liker bloggen din, søta 🙂

    35. Jeg heter Katrine Kleiv og kommer fra Bø i Telemark. Er 15 år og spiller fotball, fotograferer og er med venner 🙂 Digger bloggen din!
      Twitter: @katrynekleiv
      Instagram: @katrinekleiv
      Tumblr: katriinekleiv.tumblr.com

    36. Jeg heter Sanne og kommer fra Trondheim. Er 15 år og spiller fotball, samtidi som jeg trener langrenn.
      Twitter: sanne_wiik
      Instagram: sannewi

    37. Hey! I`m 16 yrs old and I`m from Russia. I`m absolutely impression of your blog. Please translate your blog into English, if it`s possible. I`m curious of what you write in your posts but google translate is really shiiit 🙁
      Send love and kisses to you, Madde! YOU ARE THE BEST SWAG IN THE WORLD <3

    38. Jeg heter Elisabeth, og jeg er 17 år, 18 i november! har lest bloggen din leeenge, men er fryktelig dårlig på å kommentere 🙂 jeg spiller fotball, jobber og går på skole!
      Instagram: elisabethjoranger

    39. elsker dansing. har danset i 6 år nå. Går nesten bare i altfor store klær, er noenganger “innpåslitne” klær. jeg har skatet i 3 år, tror jeg begynner å bli god. Elsker rap, dubstep og scream musikk. Har utrolig lyst på håret ditt!! Jahei det er meg (‘:

    40. Tamara, 15 år og kommer fra Trondheim. Danser hiphop, tidligere jazz og streetdance. Har holdt på med dans i ca. 3 1/2 år 😀
      Twitter: IversenTamara

    41. Heter Solvår, 15år fra Oslo!
      Ble anbefalt bloggen din av venn for ikke så lenge siden, hun sa at jeg helt sikkert kom til å like bloggen din, for hun syntes vi minnet om hverandre. Hehe,vet ikke helt med det, men bloggen din er kjempefin! Driver med dans, snowboard og volleyball.
      Skal deffinitivt fortsette å lese bloggen din, som er nesten den eneste bloggen jeg leser!
      Har snart blogg selv…tror jeg.
      Instagram: solvar_oyen

    42. Heeiii! Jeg heter silje, 16 år og kommer fra fusa 🙂 et sted som ligger i kanskje en time utenfor bergen. Elsker musikk og går på musikklinje på bergen private gymnas. Har lest bloggen din en god stund, men er dessverre ikke så veldig flink til å kommentere :/
      Instagram: siljesn96

    43. Hei, jeg er ny leser! Kan du skrive et innlegg om dine favoritt nettsteder å kjøpe klær fra? Hvis du har noen? Du har så kul stil.

    44. Heii ^^ jeg heter Iselin er 16år å kommer fra Kirkenes. Ett bittelite sted laaaangt oppe i nord. Jeg går første året studiespesialisering og på fritiden min liker jeg å trene. Jeg trener en del corebar og bryting. Ellers henger jeg en del med venner. Jobber også på en Statoil stasjon xD

    45. Hei 🙂 jeg bruker egentlig ikke å kommentere så mye på blogger, men jeg leser noen fordi,blant annet din. Synes du har så inspirerende bilder. Jeg heter Asbjørg og er veldig glad i musikk, og for tiden går jeg folkehøgskole i seljord i telemark. Blogger egentlig for det meste om det. Ellers skriver jeg ned en del tanker, og elsker å få respons på slike innlegg. Om du vil kan du sjekke ut instagramaccounten min, som er asbjoergbs. Håper du har en fin søndag, og fortsett med bloggingen! Det er morsomt å lese 🙂

    46. Jeg heter Åshild og er 14 år og kommer fra Øyer. Hvis du har hørt om Hafjell før, så er det der øyer er 🙂 jeg driver med håndball. På instagram og Twitter: @aashildodegard

    47. Jeg heter Sissel, er 14 år og kommer fra Skjåk i Oppland! 🙂
      Spiller handball på fritiden og er turn-trener på mandager! Har lest bloggen din veldig lenge nå, og får veldig mye inspirasjon fra deg. Har en blogg selv også, den heter sisseldream.blogg.no
      Ha en fortsatt fin søndag! 🙂

    48. Jeg heter Anna Maria, kommer fra Moss som deg. Er 13 år. Har lest bloggen din ganske så lenge nå. På fritiden gjør jeg ikke stort uten om hip hip en gang i uka.
      Twitter: @anna_huschka
      Instagram: anna_huschka
      Facebook: Anna Maria Huschka

    49. elsker bloggen din! en vennine tipset meg om bloggen din og sa: hun har så sinnsykt fint hår og rå klesstil!
      jeg heter Maiken Johansen. Jeg kommer fra Trondheim.
      jeg inspireres av stilen din og leser bloggen din vær dag 🙂 det som er så morsomt med å lese bloggen din er at du er så flink til å skrive, utdype deg selv osv. Det hjelper mye at du er positiv og har et smil om munnen:-D når jeg begynte og lese bloggen din tenkte jeg: wooow! denne jenta er jo kjempepen,nydelig smil og det lange håret er bare så langt og en nydelig farge på det! og hun er så flink til å skrive! så begynte jeg og følge med på bloggen din hver dag, og tilslutt ble du til en av mine største inspirasjoner på alle måter:-D nå den dag i dag har jeg begynt å gå med caps, store skjorter osv. elsker stilen for den er så rå! må bare si at jeg elsker det du gjør:-)! håper du fortsetter med dette i lang lang tid:-) har forresten kjøpt beachit capsen i rød, ah elsker den!!
      hilsen en fast leser:-)
      jeg heter Maiikenjohansen på instagram hvis du vil følge meg 🙂

    50. Hallaa! Jeg er Annecken Nøland, elsker bloggen og stilen din så har lest den en stund nå 🙂 follower den også på instagram med navnet anneckenn! Du er herlig

    51. Jente på 22 år fra snart Slemmestad, studerer mote og styling nå og har tidligere studert grafisk design, ekstremt dårlig på å blogge selv så litt godt og blandet på bloggen min 😛
      Men liker stilen og personligheten du viser på bloggen din.
      Også stor fan av BeachIt 🙂

    52. Jeg heter Vilde , er 13 år, har følt bloggen din siden i fjor sommer 🙂
      Jeg driver med ridning og hunder
      Kommer fra ski men bor i Moss jeløy 🙂
      Bloggen din har inspirert meg gjennom året , med tøffe tider
      Takk
      Facebook: Vilde Thoresen 🙂

    53. Bjørk Mia, 14år fra nord trøndelag og har nylig flytta til Oslo.
      Driver med dansing som jeg nå har gjort i 9år og longboarding. Brenner også veldig for klesdesign!
      Elsker å reise, henge med venner og høre på musikk .
      Må bare få med at du gjorde det mulig for meg å gjennomføre stilen min når jeg først starta opp!
      Δ☮☯☥☘
      instaG: bjorkmia
      weheartit: .com/bjorkmia

    54. Jeg heter Elin Kristiansen, er 15 år og bor i Telemark. Liker å være med venner, stå på twintip og skateboard osv 🙂 og du er forbildet mitt! 😀
      Instagram: eliinbk

    55. er ganske lik på deg, med stil osv! 15 år fra haugesund, liker og skate, stå på snowboard, hip hop og volleyball! jobber også med film 😀

    56. Jeg er ei jente på 13 år. Blitt sinnsykt inspirert av stilen din, og har den samme selv. Jeg kommer fra et lite sted kalt nes, ikke så langt unna hamar. Du er forbildet mitt, og jeg digger alt ved deg! Jeg står på longboard, twintip, henger med venner, skole (blææ) og 3 sporter. Instagram: Mariheiberg Formspring: MariHeiberg Twitter: Mariheiberg

    57. Jeg heter Maren og bor i Kirkenes. Førtse gangen jeg så bloggen din var det som om den utrolig kule stilen som jeg alltid har beundret fikk et ansikt! Det var noe av det kuleste jeg hadde sett! Du inspirerte meg skikkelig og er bestevenninnen min sitt store forbildet. Hun får ofte komplimenter for stilen hennes som er basert på deg 😀 Selv har jeg egentlig en mer lik stil som l0ve.blogg.no, men har noen plagg som du kunne ha brukt 🙂 Har veldig lyst på akkurat sånn stil som DU har, men det blir ikke helt meg da. Så har en kombinasjonsstil! 😀 Jeg går 1STA og spiller teater på fritiden. Har bodd i Oslo i 5 år tidligere 🙂
      Ble en lang kommentar men jaja. ELSKER BLOGGEN DIN VIRKELIG!

    58. Heter Christina Marie, bor i en liten bygd på Sunnmøre bare 20 minutter fra Ålesund. 🙂
      Er 16 snart 17 og går vg2 studie 🙂
      Har verdens beste kjæreste som har holdt ut med meg i ett og et halvt år!
      har gått på svømming sammen med min beste venninne i 6 år og elsker det! har pause fra det nå da, pga. skole men skal begynne på igjen snart 🙂
      Digger både deg og bloggen din 🙂
      Twitter og instagram: christinaamv

    59. HVor lang tid tar det å motta post fra yankyard? bestilte en lue for over 2 uker siden!!
      hilsen meg 😀
      BRAA BLOGG

    60. Heter Fam og er 17 år 🙂 Bor i Bærum og i Moss. Spiller fotball, står på snowboard og longboard.
      Digger stilen din!

    61. Jeg heter Lina, er 17 snart 18. Kommer fra Molde, men bor i Lier, hvor jeg går på skole. Jeg er nesten døv, derfor går jeg på en spesialskole, lol.
      har lest bloggen din i 2 år! 😀

    62. 16 år. Glad i å reise. Fotografering, longboarding, snowboarding og dyr er noe jeg også liker veldig godt. Jo, også er jeg en skikkelig Jesus-jente! Elsker å dra på kristne festivaler og konserter 😉

    63. 13 år gammel jente, fra Skedsmo! Ei sprudlende, glad, WEIRD, random, artig, musikkelsker, P0tterhead og MATMONSTER jente. Ved navn Catherine aka World’sBiggestPotterhead!
      Fritiden min består av skating, piano, musikk, bøker, skole, naturen, key-board, familie & venner og ofc LONGBOARDING!
      Har fulgt bloggen din i veldig, VELDIG lang tid!
      Og bare digger den utrolig ^-^
      Elsker den fete stilen!

    64. Jag heter hannah och bor i sverige.
      hamnade på din blogg när jag såg din Likesida på facebook. sen dess har jag läst din blogg varje dag!!

    65. Jeg heter frida og har lest bloggen din en god stund nå, men har ikke kommentert så mye, da. Har egentlig alltid visst hvem du var, men har begynt å lese bloggen din daglig i det siste. Kommer fra skien og er 14 år forresten 🙂

    66. Elise, 22, skien 🙂 du er så søt og sprudlende. felles interesser. instan min er elire90, om du er nyskjerrig 🙂

    67. Jeg heter Mina, bor i gausdal ca. 20 min unna Lillehammer. 14 år, går på dans:-) digger bloggen din, du er så sinnsykt kul!

    68. Er en jente på 15 år, bor i Bergen. Spiller fotball, er med venner og står på longboard i fritiden! Har lest bloggen din sykt lenge og jeg digger hele deg! Tror vennene mine er passe lei av at jeg snakker om deg hele tiden, for å si det sånn! Haha 😀
      Du kan finne meg på instagram : kingasz
      <3

    69. Julie Haugan, 16 år, Oslo. Går MK-linje, liker å ta bilder, chille med venner, musikk, spille fotball, trene, tumblr, lese bloggen+twitter+tumbleren din!
      juliehaugan.tumblr.com (der følger du meg allerede, takk!!)
      juliehaugan på instagram
      hauganjulie på twitter

    70. Lest bloggen din ganske lenge, veldig interessant siden vi er fra samme sted 🙂
      Mye om meg står på bloggen min også.
      Men tror ikke du er så interessert i di på min alder akkurat 😛

    71. Hei 🙂 Jeg heter Sol, og jeg er artist, og jeg driver med turn og dans. Jeg bor i Langesund. Hadde blitt superduper glad om du ville se på bloggen min! <3

    72. Hei! Marita, 17år, Stavanger. Jeg har lest bloggen din ganske lenge nå, og du er deffinitivt min inspirasjonskilde! Elsker bloggen din! 😀
      instagram: maritagf

    73. Æ hete Anne å æ e 16år, går 1vgs på breivika skole i tromsø. Bor på hybel her å kommer fra en plass litt utfør byen. Elske å danse, har dansa hiphop ganske lenge no, æ elske det. Elske stiln din, har bra lik stil skjøl, bare at æ ikkje går i så “store” klær, stå på!!

    74. Enkelste måten å si det på: I blog, share photos, battling creepers, soldiers and sims and play football. I like to share other people what i can offer them :3
      Instgram: Jesssiiieeeee
      Twitter: Jeesssiiieeeee
      Ha en fin ferie videre! 🙂

    75. Jeg heter Sina og bor i Rogaland, er 14 år å liker å spille håndball og stå på longboard. Leser bloggen din hvær dag og du er en stor inspirasjonskilde.
      Instagram: Ssinaa
      Ha en fin ferie!

    76. Jeg heter Birgitte og er en jente på 19 år fra Haugesund. Liker musikk, reise og er veldig glad i dyr. Er også veldig glad i klær og mote osv.
      intagram: bridgit93
      twitter: birgitteha

    77. Jeg heter Mari, bor i Kristiansund og ble født i Oslo, Bærum. Jeg spiller fotball. Leser bloggen din hver dag og er innom flere gang for dagen!
      Instagram: marimyklebost
      Twitter: MariMyklebost
      Kos deg i Bergen 😀

    78. Hei! Jeg er dårlig på å kommentere, men er stadig vett på bloggen din! Takk gud for at Bloglovin finnes! 😉
      Jeg kommer fra Verdal og driver med dans!
      Om du er interessert i å vite mer om det, så kan du jo stikke innom bloggen min. ^^
      Peace out!

    79. Jeg heter Helene, har brunt hår, grønne øyne, og blir 13 på fredag (5.oktober).
      Jeg spiller fotball, og liker å være ute med venner, ta bilder, redigere bilder, høre på musikk, og prate.
      Jeg har en veldig variert klesstil, noen ganger søt med døse farger, andre ganger helt plain, noen ganger Erica Kvam style, og noen ganger en real mix.
      Follow meg på instagram: Helene_Heart

    80. Heter Sabina og er 15 år, bor 15 minutter unna Hamar! Er halvt bosner og reiser nedover så mye jeg bare kan. Trener fitness og styrketrening, pluss at jeg henger i byeen med mine polakkvenner og chechenerne! Og nå tenker mange sikkert at det ikke er et bra miljø osv.. Men jeg henger ikke med de utlendingene som lager bråk. Henger med utlendinger som er som alle oss andre 🙂 hihi! Trente taekwondo før også da! 🙂

    81. Jeg heter Pernille. Jeg bor i verdens herligste by Bergen og er 14 år. Jeg driver med friidrett, for det meste løping. Digger bloggen din, den inspirerer! følg meg gjerne på instagram 🙂 <3 pernilus

    82. Hei!
      Jeg er Ingrid Kvinge Steingrimsen 🙂 Jeg er 14 år og kommer fra Drammen. På fritiden min er det håndball som står oppført på planen for det meste, men ellers liker jeg være med vennene mine og selfølgelig familien. Jeg er også blogger og du finner meg på http://www.bossaks.blogg.no 🙂
      Jeg var for første gang inne på bloggen din for 1 måned siden, og siden har jeg holdt meg oppdatert på deg, hver dag. Elsker stilen din, personligheten din, bloggen din og egentlig hele deg 🙂
      -Ingrid 🙂

    83. Jeg heter Helene og er 14 år, kommer fra en liten bygd kalt Ølen. Har lest bloggen din ganske lenge faktisk, og må bare si at du er min inspirasjon når det kommer til klær! Elsker virkelig stilen din, og du virker som en herlig jente 🙂 stå på videre!

    84. Jeg heter Sema, er 16 år og bor i Oslo.
      Foreldrene mine er tyrkiske, men jeg er født og oppvokst her i Norge/Oslo. Jeg går 1.året på vgs og linjen er går er medier og kommunikasjon. Er ikke helt sikker på hva jeg vil bli enda, men tenker å bli journalist eller lærer 🙂

    85. Jeg heter Fride, snart 17 og bor i Nes.
      Går andre året på VGS idrettslinja. Legger ut masse bilder på instagram; frideai

    86. Jeg heter Amalie fauske og er 13 år. Jeg danser på fritida mi.(er lillesøstera til michael fauske)<3

    87. Heya!;D
      Først og fremst må jeg si at jeg ELSKER bloggen din og at du seriøst har verdens kuleste klesstil;)
      Jeg er en 13 år gammel jente som FØR var mer av den sjenerte typen med hvite blomster i håret. Så kom jeg over din blogg og falt helt for den! Jeg leste aldri blogger før, leste mer bøker lixom. Men din blogg måtte jeg bare lese og den er fast her nå!
      Etter en stund ble jeg mindre og mindre sjenert og fant min stil-store skjorter og skateboard. Du inspirerte meg så mye til å scate, så jeg og en venninne (som også ELSKER bloggen din) kjøpte oss longboard, og vi ELSKER det-det er bare så gøy!:D
      Du har faktisk endret livet mitt, takk!!;)

    88. Jeg heter Emilie og er 14 år. Bor ikke langt unna Gardermoen, går i niende klasse og spiller håndball på fritiden 🙂 Har lest bloggen din så lenge jeg kan huske! Bloggen din inspirerer meg masse og jeg digger stilen din! Stå på videre <3
      Instagram: mijjee

    89. Jeg heter Julie, kommer fra Stavanger og går i åttende. 🙂 Jeg digger bloggen din og du er utrolig pen! <3

    90. Jeg heter Thea, er 18 år og bor i Spania 🙂 Har fulgt denne bloggen så lenge jeg kan huske, er skikkelig fan og elsker merket deres!! SKAL kjøpe mer enn armbåndet jeg allerede har, hehe 😀

    91. Jeg heter Inga, er 15 år og spiller håndball på fritida! Elsker bloggen din 🙂
      Weheartit: RegnbueInga
      Twitter: IngaaLien

    92. hei mitt navn er lilly og jeg er fra Oslo jeg har en kusine i bergen og kansje du vil møte på henne XD
      jeg går i niende og skal til sommern starte i tiende
      mine kontoer:
      facebook: lilly comlan
      instagram: lillycomlan ( startet for noen dager siden :P)

    93. Heter Vårin, er 15 år og kommer fra Kvinnherad, verdens teiteste og fattigste kommune. Bor på Hatlestrand en endå mindre plass en kommunen. Har en blogg so heter oculto.blogg.no 😀 Snakker egentlig nynorsk/dialekt men skriver på bokmål fordi de fleste forstår det bedre 😉 Har lest bloggen din veldig lenge nå og digger både deg og bloggen din!! 😀 <3
      Weheartit: Ocutol 😉
      Instagram: Vaarineke

    94. jeg er en 16 år gammel jente fra oslo/nordstrand. Jeg blogger! Jeg står på snowboard og longboard! kommer helt ann på årstidenene 😛 Er vell kanskje hoved grunnen til at jeg digger bloggen din! og bare forguder stilen din!! lots of love <3

    95. Jeg er en jente på 13 år som heter Jenny:-) Bor i Asker. Har lest bloggen din så lenge jeg husker…Jeg står på longboard på sommeren og twintip om vinteren;-) Jeg Digger deg og stilen din, og du er utrolig awesome! Keep it up girl!
      Instagram: Jennyjej

    96. Heter Helena, bor i bergen og digger hele deg og bloggen din. Elsker dans og å ta bilder. Har en drøm om å bli modell eller skuespiller. Stå på!
      Instagram: helenariise

    97. Heter Mari. Jente på 14 år og har lest bloggen din i nesten et år. Jeg står på longboard, men er ikke så flink da..
      Insta: Marihoseth
      Tumblr: spesiell.tumblr.com

    98. Oppdaget bloggen din for ikke så lenge siden! Må si du virkelig har gjort inntrykk på meg, blir såå inspirert av deg! Leser bloggen din fast nå, elsker den 🙂 @melissaberntsen, instagrammen min om du vil sjekke den ut 🙂

    99. Hete malin, og har lest bloggen din veeeeldig lenge! Gøy å se hvordan bloggen din har utviklet seg fra å være veldig bra, til å bli enda bedre!
      instagram og twitter: malinlien

    100. Hei, elsker bloggen din utrolig mye! på fritiden min spiller jeg fotball og er med venner 🙂 har blitt kjempe glad hvis du kunne followa meg på instagram! ellenvaagen <3

    101. Fysøren, bloggen din er best. Har lest bloggen din en stund nå,heha. Den er så bra og inspirerende! Jeg heter værtfall Aida og er 16år. Jeg spiller fotball og er med venner! Hadde vært koselig om du stakk innom instagramen min: aidahaugland eller weheartit: aidahaugland. Hihi

    102. Jeg heter Siril, jeg er 16 år og kommer fra Lofoten i Nord-Norge.
      tumblr: sirilknowsbest.tumblr.com
      instagram: puskas96
      twitter: sirilknowsbest
      weheartit: sirilholm3n

    103. Eg hette Zuleika. Eg e halvt chilensk å halvt polsk haha, ja en ganske rar blanding 🙂 eg e då 14 år 👍 jobbe som vaskehjelp, einaste måten eg kan få tak i penger. Liker bloggen din veldi godt å jafall stilen din!:) ceep on the good blogin<3

    104. ok, jeg heter isabel ingvoldstad, er en jente på 13 år som er fra fredrikstad ! jeg danser hip hop og har jobb på danseloft.no, bruker meste parten av livet mitt på og danse, lese bloggen og være ute og cruise på cruiseboardet mitt! det var faktisk du som inspirerte meg til å bli som, som jeg er nå. jeg håper du leser dette, og syntes det er litt inntresant

    105. Jeg heter Christine, er 17 år og er fra Sogn og fjordane 😀 Er opptatt av anime og fotografering! Har blogg på crhistinebooe.blogg.no, og instagrammen min er christinegb ^^

    106. Heei! 😀 Jeg heter Sara er 14-15år og er fra Stavanger. De fleste kaller meg Bouchii da pga av det facinerende etternavnet mitt ”Bouchfar”. Jeeg er orginært fra Marokko, 100% og i fritiden min spiller jeg basketball, henger med venner og leser faktabøker (Y) -har en sær passion for slanger og all slags farlige dyr hahha
      Jeg elske også å lese bloggen din!! Skjekker hver time for å se om du har skrevet noen nye innlegg, hahha neijda ikke så ofte.. men ofte! Selvom jeg ikke allti kommenterer, men det e bare siden jeg er så lat. Elsker bloggen din og du inspirer meg så utrloig masse en av mine forbilder :-)) Deet var da litt om meg! Håper du fortsetter å blogge <3 - hilsen din største fan

    107. Du er virkelig ei søt ei du. Jeg heter Julianne, og er fra Kristiansand. Jeg har ikke blogg, men du kan sjekke ut min instagram, eller Twitter? Jutii på insta, og jtindslett på Twitter 😀
      Digger bloggen din! Stå på 🙂

    108. sjekk twitteren min ut: @Tinanormannn !
      Jeg er 15 år og bor ved hamar. Har lest bloggen din ganske lenge nå, du er veldig dyktig til det 🙂

    109. 15år å bor i tr.heim. Har lest bloggen din i ei god stund, å det e den bæste bloggen æ har læst på læng !Digge dæ <3

    110. heter tina, er 16 (17 om en måndte) og bor rett utenfor oslo! er mye med venner på fritiden, går 2. året på studiespess og jobber på bakeriet! synes bloggen din er utrolig bra, og du er helt sinnsykt pen!!! 🙂
      btw, sjekk gjerne ut instagrammen min “tiinost” 🙂

    111. Hei, jeg heter Trine Lunden, er 16 år og bor på nes i akershus. (bor bokstavligtalt midt på landet.) Jeg går i 1.klasse på videregående, studiespesialisering. Jeg jobber på gård, har jobbet der i 2 år.
      Jeg begynte å lese bloggen din da jeg fant et bilde av deg på facebook på “Beste klesstil” (eller noe lignende). Jeg rett og slett digga stilen din, og har vært fast leser siden.
      Sjekk gjerne facebook: Trine Lunden,
      eller tumblr: http://trinelunden.tumblr.com/

    112. Jeg heter Karoline Marie og har lest bloggen din i et halv år nå. Flyttet til Chicago i August for å studere og spille volleyball og storkoser meg veldig her med bestevenninnen min. Elsker klesstilen din 🙂

    113. Jeg heter Nora Dalby og er 12’år fra Gjøvik.
      På fritiden min driver jeg med:
      Fotball
      Håndball
      Og
      Ski
      Å det tar 5 dager i uken med alle treningene!
      Ellers er jeg en glad jente, mange venner en kjempe søt hud!
      Har lest bloggen din LENGE LENGE og ELSKER den!

    114. Heii, heter Cassandra, er 17 år og bor i Bergen 🙂 Alltid innom bloggen din, men kommenterer gjerne ikke mest! :))) insta: CElvingdal

    115. Hei, jeg heter Jenny og elsker bloggen din den er så kul!! du er så pen….<3<3 Jeg liker å spille fotball, shoppe, henge med venner, og jeg ELSKER justin bieber!! <3<3 pliiis sjekk ut bloggen min!!??
      - Jenny

    116. Heter Ida Evensen, bor i Kragerø. Blogger selv og leser mange blogger, men din er min favoritt 🙂 har faktisk laget et innlegg om deg på bloggen min! 🙂

    117. Helt siden jeg møtte deg i Tyrkia i fjor(Side), så har jeg lest bloggen din, hehe. Syns du har gjort en fantastisk jobb for å komme deg dit du er i dag! Stå på 🙂

    118. Emilie Sæterøy fra Kristiansund. Går 2. året på Kristiansund Videregående Skole, frisør.
      Har lest bloggen din en stund, men kommenterer ikke så utrolig mye.. Men den er veldig bra, du skriver ikke for mye og ikke for lite og det er alltid noe du kommer på å blogge om.
      Emilie Sæterøy @Facebook
      emiliemmy.blogg.no (uaktiv)
      Emiliemmy @Twitter
      😀

    119. Jeg heter Isabella, 16 år fra Umeå, Sverige! Er halvnorsk og drar veldi ofte til Norge, Mosjön hvor jeg har mine slektninger. Elsker å synge og gjör det hele tiden hehe. Älskar din blogg madde!

    120. Heter Thea, 12(snart 13) er fra ei lita øy utenfor Trondheim kalt Hitra. Har lest bloggen din i litt over et halvt år men jeg ELSKER den!!!! Driver med hest, venner, handball, fotball, volleyball, foto, korps og det kombineres med lekser og skole.Har akkurat tatt en pause fra bloggen, men du kan sjekke den ut fordi. followme on instagram: theahestnes

    121. Jeg heter Hedda, 17 år fra Åsgårdstrand. Like ved Horten. Jeg surfer og kjører longboard, synger med brødrene mine og chiller som regel rundt om kring med kompisene. Elkser å lage filmer og ta bilder, går mk ved Horten vgs.
      Er for øyeblikket på Stadt og surfer for femte gang med tre kompiser og en venninne. Har det perfekt med goodsurf, longboards, reggae og godstemning hele tiden.

    122. Heter Susann, er 17 år og kommer fra utenfor Bergen. Elsker det at du har så avslappet stil og at du er så “chill”.
      Twitter: sovretveit
      instagram: sovretveit1 🙂

    123. heter Andrea Halvorsen, jeg kommer fra Oslo 🙂
      jeg spiller fotball og henger med venner. jeg elsker bloggen din og ikke minst stilen din !! du er en veldig inspirerende person med en inspirerende blogg 🙂
      klem

    124. HEEEI, mkitt navn er Guro og jeg leser bloggen din fast! har ikke kommentert så mye, men jeg leser den. Jeg blir veldig innspirert av stilen din. På fritiden driver jeg med teater og elsker det. Jeg synger også. Jeg ELSKER å stå på scenen og være en anen person. Håper du ser denne kommentaren og kanskje du kan se på bloggen min! Jeg begynnte og blogge for noen dager siden og syntes det er ganske kult! 😀

    125. Jeg heter Arina, er 15 år (16 den 1. januar), liker å spille gitar, være med venner, reise ha det moro! Kommer fra den lille byen Førde, men har utrolig lyst til å bo i Bergen eller kanskje i Trondheim, men aller mest USA. Har ikke noen blogg eller fancy weheartit eller tumblr account, men heter ARINAHAL på instagram hvis du vil ta en titt! 😀

    126. Julie her! 16 år og går på internatskole og digger livet! Kjører brett! Bor for tiden i Telemark, som er 10 timer hjemmefra! Gjerne ta en titt innom bloggen min, Madde: julieehi.blogg.no! 🙂

    127. Matilde her! Jeg er 14 år, og går på ungdomskolen!
      Køyrer longboard og ski! Bor på vestlandet, i sogn og fjordane fylke. Er litt guttete, som jeg blir kalt:) Jeg heter egentlig Ulleland til mellomnavn, men alle kaller meg bare Ullis! Sjekk min facebook side om du vil, bare søk på Matilde Ullis Kvammen! Er også på instagram, der heter jeg matildeullis. Bare å legge meg til/følge meg om du vil:)

    128. Heter Ingeborg Linnéa er seksten år og bor i Harstad i troms.
      Jeg har lest bloggen din i ca 6mnd nå, og digger deg! Jeg danser på fritiden min, jazz, moderne og hip hop og spiller ellers gitar og synger litt, samt at jeg er med venner osv. Skal på utveksling til USA neste år, så bruker en del tid på å ta bilder, snakke med andre som skal dra osv. 🙂 Er på instagram på inlinnea, og på twitter på ingeborglinnea om noen/du vil følge meg der 🙂

    129. hei! jeg heter ida alm,og er 14 år. jeg bor i aurskog,et lite tettsted 1 time utenfor oslo. jeg går på håndball og er mye med kjærsten og venner,i tillegg til at jeg blogger fordi jeg syns det er interessant <3 digger bloggen din!

    130. jeg heter Frida Bjerkelund, er 15 år og kommer fra Buskerud! jeg har lest bloggen din i litt over et halvt år nå og bloggingen din er alltid like bra! ^^
      jeg er både på instagram og twitter så hvis du vil følge meg, så heter jeg fridabjerkelund97 😉
      digger deg og bloggen!

    131. (Jag skriver på svenska)
      Jag heter Linnea, 15 år från Göteborg, Sverige.
      Jag älskar att hänga med mina vänner och lyssna på musik.

    132. Hei,
      Eg heiter Elin, og ser på kommentarane over at eg er mykje eldre enn dei andre: 28. Eg snubla innom blogg.no for ei stund sida, og syntes det var så kjekt å sjå folk på topplista som ikkje var jåledukker og som faktisk gjorde andre ting med livet enn å dille med utsjånaden sin at eg fortsatte å kome innom bloggen din.

    133. Hei! Jeg er 14 år og bor i Nannestad, spiller fotball og har verdens beste venner. Jeg leser bloggen din HVER eneste dag og er virkelig en stor fan. Leser den som oftes flere ganger om dagen siden du blogger så mye og det er veldig bra. Hvis du vil vite mer om meg, så får du nesten bare stikke innom bloggen min. Stinenordsveen.blogg.no

    134. Jeg er 15 år og kommer fra Stavanger 😀 Har en blogg hvor jeg legger ut bilder som jeg har tatt og redigert. Den heter http://www.aloha-surf.tumblr.com 😀 Bildene jeg har der har jeg også lagt ut på http://www.weheartit.com/rebexi – weheartit-brukeren min 🙂
      Har lest bloggen din leenge nå og er sykt inspirert av stilen din! Går selv med litt sånn laid-back, surf-stil, simply fordi jeg elsker klærne og hvordan det ser ut 😀
      hahha, de var litt om meg :-))

    135. 18 år gammel jente som kommer fra Jessheim, litt utenfor Oslo! Går siste året mitt på linjen studiespesialisering.
      Ellers er jeg stort sett bare med venner. Liker å feste, trene osv. Er et sommerbarn :)))
      Twitter accounten min: https://twitter.com/madelenarnes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg